Opnieuw voorstellen met Polo 6C

dat klopt, het voetje past niet zomaar 1:1 maar met wat hulp is het mij gelukt. dimmende spiegel + lichtsensor + auto licht nu

hallo,
hoe heb je de aansluiting gemaakt?
spiegel en licht sensor?
en, waar heeft u de kabels gevonden?
wil zelf ook inbouwen.
navigatie is me gelukt, heb het inlaten leren bij vw,
maar heb nogsreeds probleem dat mijn bleutooth en navigatie niet werkt.
eerst werkte voice command, telefoon en navigatie wel,
maar geluid radio niet.
na inleren doet radio het wel, maar navigatie en voice command en telefoon niet meer.
vw gaat maandag nog een keer kijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
polo  polo 6c  1,2 
hallo hoe heb je de aansluiting gemaakt spigel en licht sensor en waar heft u de kabels gevonden wil zelf ook inbouwen nav is me gelukt heb inlaten leren bij v w maar heb nogsreeds probleem dat mijn bleutooth en navigatie niet werkt eerst werkte voice command tel en navi well maar geluid radio niet na inleren doet radio mar navigatie en voice command en telefoon niet meer vw gaat maandag nogeeen keer kijken
ik heb een ander forumlid de kabelboom laten maken en de sensor/spiegel laten installeren
 
  • Leuk
Waarderingen: pipo
moest je het in leren of niet hoor dat achteraf inbouwen crususecontrol en automatschise lichten niet werken bij polo

want heb nu twee keer laten in leren bij vw zij kunnen nog steeds de navi en bleuthoot mirroring niet activeren omdat ik achter af heb geinstaleerd
 
polo  polo 6c  1,2 
  • Leuk
Waarderingen: Sjors6R
Inmiddels zijn we rustig de checklist aan het afwerken, even een update, zo net voor de M&G!

Check -Speakers in achterportieren (met dank aan handleiding @iichel )
IMAG2366.jpg
Check -Afneembare trekhaak eronder, compleet origineel VW
IMAG2807.jpg IMAG2791.jpg IMAG2795.jpg IMAG2777.jpg
Check -Winterbanden op de Portago 16 inch velgen

Check -Eibach veertjes
IMAG2199.jpg
Check -En zoals iedereen hier inmiddels heeft: Stoelverwarming! (samen met @pigeon onderdelen ingekocht)
IMAG2713.jpg

Check -Rosstech kabel gekocht ter lering en vermaak

Het wensenlijstje voor aankomend jaar is aangevuld met een kietel kuur van JD (je had me er nooit mee mogen laten rijden @GertJan !!)
Een BCM swap en inmiddels ook een discover media setje in de kast liggen, alleen wordt het toch nog even geduld totdat ze het goed werkend krijgen..

Wat blijft dit toch een geweldige (verslavende) hobby!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Inmiddels zijn we rustig de checklist aan het afwerken, even een update, zo net voor de M&G!
--- knip ---
Het wensenlijstje voor aankomend jaar is aangevuld met een kietel kuur van JD (je had me er nooit mee mogen laten rijden @GertJan !!)
--- KNIP ---
Wat blijft dit toch een geweldige (verslavende) hobby!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Je MOEST niet @Polo 6Ronald :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Polo 6Ronald
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!