Op welk merk band rolt de GTI?

Het is een eco band en geen sportieve band. Veel slip bij het sportiever optrekken en minder grip in de bochten. Ik kreeg de mijne op dunlop sportmax. Maar ook gelijk bij levering laten vervangen voor Michelin Pilot Sport 4
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Het is een eco band en geen sportieve band. Veel slip bij het sportiever optrekken en minder grip in de bochten. Ik kreeg de mijne op dunlop sportmax. Maar ook gelijk bij levering laten vervangen voor Michelin Pilot Sport 4
Onder mijn GTE had ik de Sportmaxx RT2 in combinatie met de verlaging lag dat ding echt als een huis. misschien dat die banden ook wat beter werkte in combinatie met het gewicht van de auto
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Is afgeleverd met Bridgestone om de 18" velgen. De importeur vind het blijkbaar niet rendabel ze te vervangen door Conti's. In ieder geval comfortabeler dan 17" Pirelli runflats onder Mini Cooper. In beide gevallen veel afrolgeluid.
 
Seat, Mini, Dacia  2022 Seat Ibiza 1.5 Sport, 2021 MINI John Cooper Works, 2014 Dacia Logan MCV  1.5 TSI 150pk 
is toch iedere keer verschillend waar ze op komen, GTI 80% van de gevallen op Bridgestone meuk, ondertussen heb ik conti sportcontact er op
Heb volgens mij ergens gelezen dat je nu michelin hebt ben benieuwd of er nog voor en nadelen tussen conti en michelin zijn.
 
Volkswagen  Polo AW GTI Reef Blue  2.0 TSI 
Zelf geen ervaring (wel met crosslimates). Ps4 is duurder. Ik twijfel ook bij vervanging tussen ps4 en premium contact 6
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Rednier
Op dit moment conti 5 maakt wel een beetje herrie op klinker weggetjes net of de klinkers uit de weg worden getrokken ;) maar ook weer niet echt storend.
 
Volkswagen  Polo AW GTI Reef Blue  2.0 TSI 
PS4 hebben ook best wat afrolgeluid, maar voor mij nog niet te storend. De betere performance is het mij waard. En tja de band is duurder, maar als dat een reden is om hem niet te kopen heb je denk ik een verkeerde keuze gemaakt om voor een GTI te kiezen
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
  • Leuk
Waarderingen: Rednier
Maar de premium contact 6 scoort evengoed en zelfs op rij eigenschappen wat beter. Overigens rijd ik nu met de (gechipte) gti op crossclimates en dat bevalt verrassend goed.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: EdLiMi
Heb bij het ophalen van de Polo de Turanza's eraf laten halen en Michelin Pilot Sport 4 eronder laten zetten.

Ze plakken bijna té goed.
De voorkant glijdt niet heel vaak weg. Soms komt de achterkant zelfs wat los.
 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Rednier
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!