Olie problemen 6r Gti

Beste mypolo lezers.

Ik ben al een tijdje in het bezit van mijn polo 6r gti uit het jaar 2011 dec. Ik heb nu nog stage 1 met een aagepaste uitlaat geen milltek of wat dan ook het is op maat met de hand gemaakt. Over 2 weken komt er een downpipe van supersprint en een cold air intake van volkswagen racing en natuurlijk om het af te sluiten een stage 2 chip en remap voor de eps en de unlocking voor de launch control.

Ik merk ook wel dat ik af en toe olie bij moet vullen als ik naar mijn tellerstand kijk is het altijd om de 2500 0,25 of 0,3 l bijvullen. Als je op lange afstand met warm weer flinkt gast kan het ook zijn dat die meer dan normaal op maakt. Nou ben ik bij de dealer langs geweest om verhaal te halen en bleek dat het normaal zou zijn.

Heeft er iemand al een oplossing of is dit gewoon een ziekte die niet te genezen is?
Dit olieverbruik is toch niet hoog ? [emoji3]
Ik mag er elke 2500km een volledige liter bij doen
 
beste advies bij 1.4tsi is beginnen met de ketting ,ivm rekken van de ketting gaan de nokkenassen te ver van tijd af terwijl de rest nog op tijd blijft hierdoor krijg je een verkeerde verbranding , ik heb met ons revisie bedrijf gesproken zuigers komen nog niet veel voor bij 1.4 tsi
 
vw polo 6r 1.2TDI BM  comfortline  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!