Nieuw op dit forum: PoloDrenthe 6R 1.2 TDI

Ja had ik kunnen doen maar hij was al bij de garage en vandaag was hij klaar. Rest van de maand kan ik op droog brood en kruimels leven want was vrij duur... maar nu kan hij er weer tegen aan. Volgende beurt is bij 210.000 km en dan wordt de distributieriem vervangen zei de monteur.


Als je rechtsbijstand hebt zou ik daar informeren. Dreigen met rechtsbijstand zou misschien al een coulance op kunnen leveren...
 
Topp heeft gewerkt ! Durfde niet te hard te trekken want was bang iets te beschadigen. Gelukkig alles goed gekomen. Wou tegelijk mistlampen en drl lampen vervangen, mistlampen zijn gelukt maar bleek dat er maar 1 drl lamp inzat terwijl ik dacht dat het een setje was. Morgen even nieuwe halen en dan is de verlichting buiten af. Zal vanavnd ff foto maken van het lichtbeeld
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Ik vind het de matte kleur van de afdekplaat van de mistlampen en in het interieur niet zo mooi,
en wil het graag hoogglans zwart hebben,
en heb al gezocht naar pianolak onderdelen ,
maar vrij weinig kunnen vinden,
of er zat beschadiging op...
ik dacht eraan, misschien is dit zelf te doen.
Zou het kunnen?

Ook ga ik aankomende week een afspraak maken bij PM Perfomance,
voor eind juli om een sierstuk erop te laten maken !

En ik ga op zoek naar een set h7 koplampen.
Want hoor van verscheidene mensen dat dit meer zicht geeft,
en ik hou van zoveel mogelijk zicht want ben een beetje nachtblind..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Bij de dealer kun je die afdekkappen gewoon bestellen van je mistlampen. Waren niet eens heel duur.

Die van het interieur zijn wel prijzig.

Okee top !
Zal van de week eens langsfietsen, en dan er naar vragen.
Morgen ff de onderdeelnummers opzoeken.
Zal dan ook vragen hoeveel het voor het interieur kosten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Iiiiiiis je enter knopje stuk?
Zodat het af en te
eens
op een nieuwe regel begint en het lekker leesbaar is?
bij voorbaat dank.
Want je hebt wel leuke verhalen.
Je bent lekker bezig met je polo!
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Haha oeps.. ja gaat per ongeluk want waar ik typ heb ik veel ruimte haha.
Maar zal in het vervolg doen haha
Jaja, veel dingen zijn niet voor korte termijn want zit veel met werk en heb niet altijd vrij dus weinig tijd voor mijn polo...
maar nog 1 dagje werken en dan een weekje vrij !
Donderdag even langs de autozaak in de buurt want krijg soms melding van kapotte lamp.
Maar het is dan mijn knipperlicht dus hun dachten misschien slechte verbinding.
Gelukkig kan ik goes met hun en kijken ze een uurtje voor 3 tientjes, zie daarna wel verder wat het is, hopelijk niks.
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Hallooo
H7 lampen zijn besteld via ebay, heb ze rond half juli binnen en dan tijd vinden om ze erin te zetten.
Tevens ben ik eigenlijk op zoek naar LED achterlichten.
Zag op ebay gesmokede achterlichten en vind deze wel mooier dan de LED achterlichten.
Mijn vraag is zijn ze toegestaan? Bij de info die erbij staat dat er een E-keur op zit en TUV gekeurd maar geld dit ook voor nederland?
Want ze komen uit duitsland.
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Tot mijn verbazing was er een pakketje vandaag voor mij maar ik was niet thuis.
Gelukkig heb ik een geweldige buurman die altijd pakketjes voor me wil aannemen.
Dus ik vanmiddag daarlangs geweest en wat stond daar? Juist mijn h7 lampen set ! Ik super blij natuurlijk want ik wou ze meteen inbouwen.
Begint het ineens super hard te regenen dus had er niet zoveel zin in..
Dus heb het uitgesteld tot morgen ! Dus morgen zien jullie resultaat
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: graafie en kawazxr
IMG_0117.JPG
(Links h4 en rechts h7)

Terwijl ik 2 uur geleden zij van ik ga mijn h7 lampen er niet in zetten, begon het een beetje op te klaren hier.
Dus ik dacht, mooi snel de h7 lampen er in zetten.
En wat een verschil !
Alleen nu vind ik dat mijn grootlicht niet echt bepaald fel is..
Hier zitten standard philips h7 white vision in.
In de gewone lamp zit een philips h7 xtreme white xenon vision in en deze zijn mooi fel !
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Pff... had vorige week gesmokede achterlichten besteld op ebay en ze zouden woensdag aankomen.
Ik vanochtend kijken op ebay app om te kijken waar ze zijn, zijn ze al bij depot van UPS, maar er staat bij: package not due to delivery.
Ik had geen flauw idee wat het betekend dus opgezocht op de grote vriend, google.
Blijkt dus dat het pakketje er al is maar dat ze wachten met verzenden...
Wat een stom gedoe.. ze zijn hier op max een 20/30 min rijden vandaan...
ook al contact gehad met ups maar kan hem ook niet zelf op komen halen...
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Pff... had vorige week gesmokede achterlichten besteld op ebay en ze zouden woensdag aankomen.
Ik vanochtend kijken op ebay app om te kijken waar ze zijn, zijn ze al bij depot van UPS, maar er staat bij: package not due to delivery.
Ik had geen flauw idee wat het betekend dus opgezocht op de grote vriend, google.
Blijkt dus dat het pakketje er al is maar dat ze wachten met verzenden...
Wat een stom gedoe.. ze zijn hier op max een 20/30 min rijden vandaan...
ook al contact gehad met ups maar kan hem ook niet zelf op komen halen...
Waarschijnlijk wacht ups op de douane.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
Vanochtend sms gekregen dat mijn pakketje bezorgd werd yaayy:)
Ze zijn net bezorgd en meteen ingebouwd !
Ze zien er mooi uit vind ik !
Alleen rest mij 1 vraag, waar moet ik de reflectoren bevestigen? Op de lamp zelf of ergens op de auto?

(Links OEM - Rechts Smoke achterlichten)
IMG_0130.JPG
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!