Nieuw op dit forum: PoloDrenthe 6R 1.2 TDI

DSC02272.JPG
Ik heb ook een Polo BM gehad en heb een uitlaat sierstukje laten monteren (lassen) bij PM performance in Swifterbant. Daar hebben ze ook netjes een uitsparing in de bumper gemaakt. http://www.pmperformance.nl/

Zo ziet het er dan uit:

mypolo 001.JPG

Totaal iets van 200 euro volgens mij.


Levert echt heel goed werk die eigenaar van PM Performance. Heb daar ook een sierstuk laten plaatsen
voor mijn vorige auto...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: graafie
Het geluid veranderd niet hoor, ze hebben bij mijn Polo toen het originele eindstukje (dat naar beneden loopt) er af gehaald en daar het nieuwe sierstuk op gelast. :)

Nee snap dat geluid niet veranderd, maar ik dacht eraan om misschien andere einddemper voor wat sportiever geluid maar daar moet ik nog even over na denken
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Wil je wegrijden naar werk, wil de auto niet wegrijden, moest flink gas geven maar reed niet goed. Ik stoppen op de parkeerplaats, band lek... was wat laat van huis dus snel de auto van mn moeder gepakt haha, auto staat nu bij de ingang op de parkeerplaats, vanmiddag reservewiel er even onder zetten en dan even naar kwikfit om een nieuwe band eronder te zetten en laten uitlijnen
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
error

sorry, te makkelijk

Haha goeie !

Net een mailte gehad van PM Performance, voor 175 euro maken ze een uitsparing, kan ik een sierstuk kiezen (ga denk ik voor een dubbele) en ze monteren hem ook ! Binnenkort maar een afspraak maken maar eerst vandaag maar eens een nieuwe band kopen en zaterdag gaat hij voor een beurt naar de garage. Eind volgende maand of misschien zelfs nog deze maand een afspraak maken bij PM Performance voor het sierstukje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Even een update !
Afgelopen dagen vrij druk gehad en niet eens tijd gehad om mn liefde te showen aan mn polo. Hij is vanochtend naar de garage gegaan voor onderhoud. Dus aankomende dagen maar de auto van mn moeder geleend.
Maar komende tijd ga ik het een en ander veranderen aan mn polo !
- Aankomende week even een afspraak maken bij PM Performance voor het sierstukje
- Andere lampen bestellen en monteren (koplamp, stadslicht, mistlamp, en DRL verlichting.
- Onderzoeken waar ik een 2 kleurige led kan kopen voor het dubbele achterlicht mod zoals Iichel.
- Mooie plaatjes schieten voor het forum en mijzelf !
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Afgelopen nacht een nachtdienst gehad en wat doe je dan? Juist dan ga je op zoek naar onderdelen voor je polo ! Zo kwam ik dit mooie setje achterlichten tegen:
IMG_0039.JPG
Nu rest de vraag, past deze op een polo 6r 1.2 TDI BM uit 2011? Want kan ze voor een mooie prijs kopen
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Haha goeie !

Net een mailte gehad van PM Performance, voor 175 euro maken ze een uitsparing, kan ik een sierstuk kiezen (ga denk ik voor een dubbele) en ze monteren hem ook ! Binnenkort maar een afspraak maken maar eerst vandaag maar eens een nieuwe band kopen en zaterdag gaat hij voor een beurt naar de garage. Eind volgende maand of misschien zelfs nog deze maand een afspraak maken bij PM Performance voor het sierstukje.
Kijk, dat zijn nog eens berichten, mooie prijs ook.
Als je op hun site kijkt dan zie je onder andere een linkje met producten --> sierstukken. Misschien dat je hieruit alvast een keuze kunt maken en vragen of ze deze op voorraad hebben liggen. Toen ik er jaren geleden geweest ben hadden ze ongeveer een stuk of 10 a 15 sierstukken liggen waaruit ik kon kiezen. Misschien dat ze nu wel meer op voorraad hebben liggen hoor. ;)
 
Kleine update: Net andere lampen besteld voor mn auto, zal even foto's invoegen van de lampen:
IMG_0040.JPG H4 lampen 4800K

IMG_0041.JPGH8 mistlampen 4800K

IMG_0042.JPG Simoni racing t10 stadlicht

IMG_0043.JPG Simoni racing t20 lampje voor DRL

Hoop hier meer licht uit te kunnen krijgen dan de standaard lampen.
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Vandaag gebeld door de garage, hij blijft nog een dagje staan want wij was toe aan onderhoud:
- Alle 4 de banden versleten
- Koelvloeistofleiding verroest
- Aircoservice moest gedaan worden
- En volgens mij nog paar dingen

Erg veel voor een auto die je pas 4 weken hebt... Autogarage waar ik heb gekocht hebt geeft blijkbaar geen garantie (dacht dat dit standaard was) dus mag alles zelf dokken, kom op een kleine €1000 uit. Rib uit mijn lijf aangezien ik ook nog een vakantie te betalen heb. Maar morgen kan ik hem ophalen en is die weer als nieuwe hopelijk
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Ik ben dan wellicht bang dat je niet onder de bovag garantie valt, maar dan kun je nog een gooi doen op niet conformiteit. Maar dan kom je gauw op het gebied waarop je beter naar een juridisch forum kun gaan ipv mypolo.nl...

Ja had ik kunnen doen maar hij was al bij de garage en vandaag was hij klaar. Rest van de maand kan ik op droog brood en kruimels leven want was vrij duur... maar nu kan hij er weer tegen aan. Volgende beurt is bij 210.000 km en dan wordt de distributieriem vervangen zei de monteur.
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!