Navigatie/multimedia systeem VW polo 6R

Eens! Ik wil geen rommel in mijn auto. Wil dat het een mooie degelijke wagen blijft. En geen pimpwagen waar petjes in rijden.
Ik ga even die mailtjes afwachten. Als LED gelukt is kan ik weer verder met het volgende !
Ik draag redelijk vaak een pet, mijn polo is verlaagd, en zitten dikke bredere velgen onder en ik heb aftermarket led dagrijverlichting in mn bumper zitten, ben ik nu een "petje in een pimpwagen" ?
 

Bijlagen

  • Snapchat-1968530375.jpg
    Snapchat-1968530375.jpg
    523.2 KB · Weergaven: 41
  • 20200609_094414.jpg
    20200609_094414.jpg
    250.1 KB · Weergaven: 36
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Ik draag redelijk vaak een pet, mijn polo is verlaagd, en zitten dikke bredere velgen onder en ik heb aftermarket led dagrijverlichting in mn bumper zitten, ben ik nu een "petje in een pimpwagen" ?
Beetje foutief omschreven door mij excuses. Ben zelf meer van de business look qua auto. Maar ieder zijn/haar voorkeur. Denk dat “business look” beter klinkt in het vervolg
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel
Ik draag redelijk vaak een pet, mijn polo is verlaagd, en zitten dikke bredere velgen onder en ik heb aftermarket led dagrijverlichting in mn bumper zitten, ben ik nu een "petje in een pimpwagen" ?
Ziet er trouwnes netjes uit. Ik draag ook wel eens een petje als ik ‘s morgens vroeg m’n vriendin van de nachtdienst ophaal.
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!