Navigatie/multimedia systeem VW polo 6R

Iedereen nogmaals bedankt voor alle tips! Heb uiteindelijk de clarion laten inbouwen bij de dealer. Ben er zeer tevreden over! Koste alleen wel wat...nu het volgende project Xenon of LED verlichting(voor+achter)
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Iedereen nogmaals bedankt voor alle tips! Heb uiteindelijk de clarion laten inbouwen bij de dealer. Ben er zeer tevreden over! Koste alleen wel wat...nu het volgende project Xenon of LED verlichting(voor+achter)
Alles wat je bij de dealer laat monteren kost wat!

Als je dat bij een dealer wil laten ben ik benieuwd of ze dat aandurven en als ze dat willen doen, dan wordt het een dikke rekening.
 
Alles wat je bij de dealer laat monteren kost wat!

Als je dat bij een dealer wil laten ben ik benieuwd of ze dat aandurven en als ze dat willen doen, dan wordt het een dikke rekening.

Ooit eens gebeld. Hadden het over €2.000. Nu beginnen ze er niet meer aan helaas. Morgen maar even mailtje naar de PON om te informeren hoe en wat. Zal de prijs hier weer posten.
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
2k is goed geld. Ik zou een setje tweedehands van marktplaats halen, adapters er tussen en laten inleren en dan ben je voor ruim minder dan de helft klaar Stick Out Tongue
Krijg ik dan geen storingen of een probleem als ik APK ga? Of is het een idee om de koplamp units van de polo 6c ergens te kopen, en daar LED in te zetten? Daar kon toen de tijd wel fabrieks af LED ingezet worden.
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
ik rijd zelf met achteraf ingebouwde LED koplampen van een 6C en ik kom prima door de apk.
Precies hetzelfde hier!

Je kan ook contact opnemen met VAStechnics of Track Motion als je het er zelf niet aan wil wagen of voldoende technisch onderlegd bent. Scheelt je ook aanzienlijk minder dan de dealer
 
Precies hetzelfde hier!

Je kan ook contact opnemen met VAStechnics of Track Motion als je het er zelf niet aan wil wagen of voldoende technisch onderlegd bent. Scheelt je ook aanzienlijk minder dan de dealer
Heb VAStechnics hierover gemaild, vorige week. Helaas nog geen reactie gehad.
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!