MyPolo.nl Verbeteringen -> graag jouw input!

Hallo,

Soms vind ik het nogal lastig om iets terug te vinden in de reacties. Endan vooral een reactie die ik zelf oo een topic heb geplaats etc. Dus mijn idee luidt als volgt een knopje "mijn reacties" waarbij je met 1 klick een opsomming krijgt van de meest recente acties en posts onder topic's en of andere berichten etc. Kan zijn dat dit optie al bestaat en zoaja zou iemand mij evem kunnen guiden hoe ik dat kan inzien.
Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
Hallo,

Soms vind ik het nogal lastig om iets terug te vinden in de reacties. Endan vooral een reactie die ik zelf oo een topic heb geplaats etc. Dus mijn idee luidt als volgt een knopje "mijn reacties" waarbij je met 1 klick een opsomming krijgt van de meest recente acties en posts onder topic's en of andere berichten etc. Kan zijn dat dit optie al bestaat en zoaja zou iemand mij evem kunnen guiden hoe ik dat kan inzien.
Alvast bedankt!
Onder het kopje "Laatste bijdragen" of "Berichten" op je eigen profiel pagina.
 
  • Leuk
Waarderingen: Randhier9N3
Het is helaas geen snelle instelling die gewijzigd kan worden. Ik hou deze wel even in mijn hoofd om binnenkort na te kijken of het überhaupt mogelijk is!
Er zijn wel wat hacks beschikbaar:
  • abs* levert alles met de letters abs op. Dus ook het wordt absoluut
  • "abs*" (dus met quotes) levert enkel het hele woord abs op
Het minimum is ook te configureren in xenforo:

In google kun je zoeken op een bepaalde site:
"site:mypolo.nl 9n3"

Of een custom google search aanmaken:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
Hoi,

Ik kom net nog iets tegen namelijk, wanneer ik op t kopje " wat heb je vandaag gedaan aan/voor je polo" dan opent het op de eerste reacties uit 2004 als ik het goed herinner. Zou msg fijn zijn als het meteen de laatste pagina laat zien. Of is dat ookal zo en ligt het aan mobile internet ?

Gr.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
Hoi,

Ik kom net nog iets tegen namelijk, wanneer ik op t kopje " wat heb je vandaag gedaan aan/voor je polo" dan opent het op de eerste reacties uit 2004 als ik het goed herinner. Zou msg fijn zijn als het meteen de laatste pagina laat zien. Of is dat ookal zo en ligt het aan mobile internet ?

Gr.
Volgens mij opent ie een topic dat voor jou nieuw is (dus als je een topic voor het eerst bekijkt) altijd bij het begin, wat logisch is, daar begint het namelijk.

Als je reageert of als je het een tweede keer opent na een nieuwe reactie, dan word je naar de eerste nieuwe reactie gestuurd.

Dit is ideaal voor gewone topics, maar inderdaad wat lastig voor grote topics, waarvan het begin niet meer relevant is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Randhier9N3
Is het ook mogelijk dat je bij de topics die geel worden weergegeven, ook kunt zien dat je het laatste bericht gelezen hebt zoals ze wit worden bij de reguliere topics.
Screenshot_20200612-175541_Chrome.jpg
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jpv
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!