MyPolo.nl Verbeteringen -> graag jouw input!

Hmm hoe leuk ik het ook vind om de foto van de maand in de spotlight te zetten, het past niet echt bij het design en breekt de pagina op een niet zo'n positieve manier open. De vorige banner (met alle generaties polo) maakte er meer een geheel van.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Kan zijn dat de vraag al is gesteld of dat jullie ermee bezig zijn maar wanneer is het mogelijk om de titel van je eigen topic aan te passen?
Mis het knopje "bewerken" in mijn eigen topic.

Bij mij staat er nog steeds "Snowdude's GTI 2.0 is binnen" Zou dat graag zelf willen aanpassen. (Snowdude's VW Polo GTI 2.0 Limestone grey)
al opgelost zie ik.
Zoek me rot.:(
Een makkelijkere mogelijkheid dan hier melden is in je topic op rapporteer klikken.
Dan zien wij de vraag, mocht je het niet zelf kunnen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Johan en Snowdude
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!