Mrttt's r-line bluemotion black on black

Ik kan je uit ervaring vertellen dat het heerlijk is in de winter wanneer de auto zelf nog niet warm is! Mooie upgrade[emoji108]

Zit er op VAG auto's eigenlijk ook stuurverwarming? Heb het bij een Opel insignia wel een keer gehad, ook lekker haha


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Opel rijders zijn mietjes...........stuurverwarming, het moet nog gekker worden. Big GrinBig GrinBig Grin
 
  • Leuk
Waarderingen: BVS
Stuurverwarming is zeker wel een mooie optie hoor. Ik had afgelopen winter twee weken een auto gebruikt met stuurverwarming, dat waren volgens mij ook de enige twee weken waarbij ik mijn beide handen op het stuur had. :tearsofjoy:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
  • Leuk
Waarderingen: BVS
Mooie bak best een inspiratiebron voor mijn polotje. Hoe zit het met die diffuser, is dat van een complete r-line bumper of kan je die diffuser apart bestellen en op je 6r bumper zetten?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105 PK GTD Line 
Ik was voor 400euro klaar.
Nooit spijt van gehad. En heerlijk in de winter.


Wel zelf inbouwen natuurlijk

Okay, dat wil ik ook wel en die prijs is idd interesant #nooit meer krabben en lekker warm. Heb wel enkele vragen:
  • Van welk merk is de set?
  • Waar heb jij je set gekocht?
  • hoe stel je jouw set in op de juiste tijden?
  • Kan deze set ook op een benzine Polo 6r?
alvast bedankt voor het meedenken!
 
Ik ben weer lekker bezig geweest de laatste tijd. Na de auto grondig gewassen te hebben ben ik bezig met het inbouwen van een alarm. Dat werkt nog niet helemaal maar goed. Ik had een tijdje terug wat dempingsmateriaal gehaald en vorig week ook nieuwe speakers gekocht. Dus ik dacht dan gaan we daarmee verder.

Ik heb nu beide voordeuren gehad. Ik weet niet of het beter klinkt maar de demping is wel heel cool. Er zit een behoorlijk verschil als je de deur dicht gooit. Bij de achterdeuren hoor je meer een tik als die dicht gaat en de voordeuren zijn nu meer een plof. Ook als je op de deuren tikt hoor je verschil. Achterdeuren bij heel blikkerig terwijl de voordeuren nu massief klinken.:mrgreen:

De laatste tijd is het altijd een bende in de auto..
IMG_6924.JPG IMG_6925.JPG IMG_6923.JPG IMG_6915.JPG IMG_6917.JPG
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!