Mrttt's r-line bluemotion black on black

Ook maar even voorstellen, beter laat dan nooit. Een kleine 2 maand geleden mijn eerste auto gekocht. Uitendelijk is het een Polo 1.2 TDI Bluemotion geworden. Leuke autoo:mrgreen:

Er zitten leuke opties op maar het kan altijd beter, helemaal nu ik op mypolo.nl zit rond te kijken. Dus even kijken wat ik allemaal ga doen.

Beter foto's volgen sowieso nog!

Polo 6r.jpg FullSizeRender.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
  • Leuk
Waarderingen: Harms
Thanks!:)

Natuurlijk nog even een foto van het interieur dashboard , zwarte hemel, R-line stoelen, R-line stuur etc.
IMG_2695.JPG
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
Ik kwam op mp een set h7 koplampen voor een leuke prijs tegen. Dus gelijk gekocht. Nu zij de koplampen binnen maar ik mis een houder voor de knipperlicht en de afdicht rubbers. Ik heb zitten zoeken maar ik niks vinden. Weet iemand waar ik ze kan kopen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
Het is al weet een tijdje geleden zie ik. Maar dat betekent natuurlijk niet dat er is niks is gebeurd. Integendeel zelf.

Wat ik allemaal heb gedaan/gebeurd is het afgelopen jaar (niet in chronologische volgorde):
- Ingebroken
- 6C koplampen met 4300K Xenon
- 6C GTI achterlichten
- Grotendeels van de verlichting veranderd naar led
- Voetverlichting rood voor + achter, aan als de lichten aanstaan of als de deuren open staan
- 6C deurpanelen met een chromen randje en ledjes in de vakjes geplaats
- Lekkage kofferbak, na 2 weken eindelijk gevonden
- Vervolgens een Helix Subwoofer geplaats
- EGR verwijderd
- Lampje handschoenkastje
- Voltmeter en usb stekker in middenconsole
- Extra lampjes bij de middenconsole omdat geen ruk te zien als het donker is
- 12V aansluiting achter
- Extra verlichting in de kofferbak (nu 3 lampen)
- Chinees auto lichtschakelaar
- Alle schakelaartjes vervangen naar schakelaar met een chromen randje
- Groenland velgen met winterbanden
- Nieuwe automatten
- Heel vaak gewassen
- Wat onderhoud
- etc etc

Er zijn vast nog wel wat kleine dingetjes die ik ben vergeten, maar zoals je kunt zien heb ik ondertussen ook wel de polo virus te pakken.

Wat nog te doen staat is nieuwe banden en dan de zwarte boavistas er weer onder. Vervolgens een mooie poetsbeurt en even mooie foto's schieten.

Even nog wat bij elkaar geraapte foto's.

IMG_2825.JPG IMG_4394.JPG IMG_4832.JPG IMG_4950.JPG IMG_5552.JPG IMG_5662.JPG IMG_5674.JPG IMG_5684.JPG IMG_5692.JPG
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
  • Leuk
Waarderingen: NickD
@AlexxvD Ik weet niet of het er standaard in zit, ik had voor wel achter niet, achter heb ik zelf ingebouwd

@HoMi Thanks! Uiteindelijk viel het wel mee, alleen een ingeslagen ruit, RNS zat er nog in:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
Na een best wel shit vakantie ben ik afgelopen weekend lekker bezig geweest met het inbouwen van stoelverwarming. Heerlijk om even daarop kunnen focussen en kloten.

Ik heb de skoda matjes gebruikt. Met de How To van @Durban heel goed te doen, mijn dank is groot:), meer informatie over het inbouwen staat gewoon hier op de forum of bij onze Engelse buren.

De gebruikte onderdelen:

Schakelaars
- 6R0 963 563
- 6R0 963 564

Verwarmingsmatjes
- 2x 5JA 963 555 B
- 2x 5JA 963 557 B

Module
- 6R0 959 772 A

Kabelboom van kufatec

En nog een aantal foto's, stoelen eruit, gelijk even goed stofzuigen, bekleding eraf en matjes plaatsen.
IMG_6677.JPG IMG_6679.JPG IMG_6667.JPG IMG_6669.JPG

Het volgende is om een alarm in te bouwen. Alle onderdelen staan al klaar, nu even kijken wanneer ik weer zin heb:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!