Mrttt's r-line bluemotion black on black

Ik ben weer lekker bezig geweest de laatste tijd. Na de auto grondig gewassen te hebben ben ik bezig met het inbouwen van een alarm. Dat werkt nog niet helemaal maar goed. Ik had een tijdje terug wat dempingsmateriaal gehaald en vorig week ook nieuwe speakers gekocht. Dus ik dacht dan gaan we daarmee verder.

Ik heb nu beide voordeuren gehad. Ik weet niet of het beter klinkt maar de demping is wel heel cool. Er zit een behoorlijk verschil als je de deur dicht gooit. Bij de achterdeuren hoor je meer een tik als die dicht gaat en de voordeuren zijn nu meer een plof. Ook als je op de deuren tikt hoor je verschil. Achterdeuren bij heel blikkerig terwijl de voordeuren nu massief klinken.:mrgreen:

De laatste tijd is het altijd een bende in de auto..
IMG_6924.JPG IMG_6925.JPG IMG_6923.JPG IMG_6915.JPG IMG_6917.JPG
Lekker bezig, ziet er goed uit man!
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Ik ben weer lekker bezig geweest de laatste tijd. Na de auto grondig gewassen te hebben ben ik bezig met het inbouwen van een alarm. Dat werkt nog niet helemaal maar goed. Ik had een tijdje terug wat dempingsmateriaal gehaald en vorig week ook nieuwe speakers gekocht. Dus ik dacht dan gaan we daarmee verder.

Ik heb nu beide voordeuren gehad. Ik weet niet of het beter klinkt maar de demping is wel heel cool. Er zit een behoorlijk verschil als je de deur dicht gooit. Bij de achterdeuren hoor je meer een tik als die dicht gaat en de voordeuren zijn nu meer een plof. Ook als je op de deuren tikt hoor je verschil. Achterdeuren bij heel blikkerig terwijl de voordeuren nu massief klinken.:mrgreen:

De laatste tijd is het altijd een bende in de auto..
IMG_6924.JPG IMG_6925.JPG IMG_6923.JPG IMG_6915.JPG IMG_6917.JPG

Ziet er goed uit haha, ik neem dat je dit doet voor het geluid? Wat kost dit plaatje als ik vragen mag, ik wil namelijk ook wel een upgrade.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105 PK GTD Line 
Ik heb speakers van Match er in zitten nu.

Ik had twee rollen gehaald van 2.5 m^2, na de voordeuren heb ik nog iets minder dan de helft van de eerste rol. Een beetje te veel dus:rolleyes:. Ik denk dat ik ook gelijk de kofferbak ga doen. Was 50€ per rol
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!