Mistlampen en led verlichting.

Mijne ook 2011.. Maar dus beter niet die mistlampen aan..
De garge man zei. dat die xenon zo weinig moest gebruiken want die zouden snel kapot gaan. en vervangen is heel duur.. vond beetje vraag :/
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Snel kapot gaan zou wel mee moeten vallen. Nieuwe lampjes zijn bij de dealer wel duur Ja, €146 als ik het me goed kan herinneren.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105PK/250nm - galingas chip naar 140pk/300nm 
Mijne ook 2011.. Maar dus beter niet die mistlampen aan..
De garge man zei. dat die xenon zo weinig moest gebruiken want die zouden snel kapot gaan. en vervangen is heel duur.. vond beetje vraag :/

Geen idee wat het voor de Polo specifiek kost, maar bij de Audi A4 van mijn pa was het destijds 75 euro (voor 1 lamp) meen ik mij te herinneren. Denk dat de Polo hier niet boven zal zitten, maar dat weet ik niet zeker.

De vraag is ook; wat is snel? Wat voor gebruik moet je hebben om ze 'snel' kapot te laten gaan. Gewoon gebruiken en als het een keer kapot gaat dan is het zo, gebruiksproduct.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  • Leuk
Waarderingen: Bas6R
s'avonds / s'nachts wel natuurlijk volledig licht. Maar zal dan de mistlampen niet doen dan en alleen de ledjes overdag.

Zo doe ik het ook, een beetje rekening houden met wanneer je de xenon gebruikt.
Als je bi xenon hebt net als ik moet je ook zo min mogelijk tot nooit met groot licht gooien.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105PK/250nm - galingas chip naar 140pk/300nm 
  • Leuk
Waarderingen: Do-Rithm
Daarom.. Ledjes staan ook wel stoer voor overdag.
Wordt nog wel een keer mistig dan kan ik de mistlapmpies ook gebruiken Stick Out Tongue XD
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Hallo Allen,

Ik ben nieuw hier en nu lees ik iets over mistlampen.
Ik heb momenteel nog gewoon halogeen licht in de mistlamp verlichting, maar wil dit graag vervangen dmv led verlichting.

Deze heb ik ondertussen ook thuis gestuurd gekregen van Dynamic Car Parts met weerstanden.

Hoe kan ik deze monteren ??

Ik heb een Polo van 2016 in de R uitvoering.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: babacan0058
Ik ben nieuw hier en nu lees ik iets over mistlampen.
Ik heb momenteel nog gewoon halogeen licht in de mistlamp verlichting, maar wil dit graag vervangen dmv led verlichting.

Deze heb ik ondertussen ook thuis gestuurd gekregen van Dynamic Car Parts met weerstanden.

Hoe kan ik deze monteren ??

Ik heb een Polo van 2016 in de R uitvoering.


Dan heb je toch een polo 6C R geen 6R R...
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
  • Leuk
Waarderingen: babacan0058
Uit reservewiel het haakje met oogje pakken, die in het gaatje van je mistlampkap steken, trekken, mistlamp opschroeven, lampen wisselen, inbouw visa versa.

Dat klinkt echt heel simpel haha ! misschien dat ik dan ook even de mistlampen van mijn R-line meepak
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
  • Leuk
Waarderingen: babacan0058
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!