Mistlampen en led verlichting.

Dan is de makkelijkste optie om stadslicht te voeren en je mistlampen aan te zetten.

De ledstrip in jouw xenonkoplampen functioneert zowel als DRL als stadslicht.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Ja heb overdag ook alleen de led strip aan.. en mijn metallic kleur valt op dus ze zullen mij niet van de sokken rijden.
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Xenon is fabrieks af erin..

5b6702e09f4c8fd8b4ceade65e0b7210.png

Weet je dat zeker??
Want op je foto zie ik geen automatische verlichting en ik zie dat je hoogte regeling met de hand moet verstellen!
Ik heb ook fabriek af xenon en bij mij gaat de hoogte regeling automatisch.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
volgens mij is dat toch echt het wieltje voor interieur verlichting.

Op de foto is het wieletje voor interieur verlichting. Bij xenon units zit een automatische balanceerder ingebouwd die zorgt voor verlagen van je lampen bij bijvoorbeeld het oprijden van een drempel.

Bij af fabriek halogeen heb je twee wieletjes op die plek, 1 interieur en 1 voor je dimlichten.

APK technisch moet bij halogeen dat wieletje op de 0-positie staan en dan goed zijn bij de APK keuring. Is dat niet zo moeten de lampen uitgelijnd worden.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
@Do-Rithm Als volgt:

Dit is je groot licht en zit in je koplampen. Activeren door de hendel van het knipperlicht naar je toe te halen voor 1 malig, en van je af klikken voor continue actief. Je moet voor continue actief wel je dimlicht aan hebben.
20ba3c3dad625a20caf2f15b521938d3.jpg


Hier zit alleen een mistlamp in, geen DRL. Je mag deze mistlamp niet voeren zonder dat er mist is, ze doen bij mij pas moeilijk als het regent omdat het dan verblindend werkt door de reflectie via het water op de weg.
192fa81682d57a43d14cadfd7f48329e.jpg


Persoonlijk vind ik bij de xenon units die je hebt de LED DRL veel mooier om alleen te voeren, dus zonder de onderste mistlichten. Maar dat is smaak. Als je het echt op een legale manier werkend wil hebben dan moet je de onderste units vervangen voor versies met DRL en deze in (laten) leren.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Volgens mij gaan er nu wat dingen verkeerd.

Bij de originele xenon koplamp heb je bi-xenon. De xenon lens doet dus zowel het dim als het grootlicht. Dat halogeen lampje is de bochtverlichting. Het vakje onderin is het knipperlicht.
Onder in de bumper zit dan alleen de mistlamp.

Daarbij heeft niet iedere polo met fabrieks xenon de automatische verlichting maar wel automatische koplamp hoogte verstelling
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105PK/250nm - galingas chip naar 140pk/300nm 
Volgens mij gaan er nu wat dingen verkeerd.

Bij de originele xenon koplamp heb je bi-xenon. De xenon lens doet dus zowel het dim als het grootlicht. Dat halogeen lampje is de bochtverlichting. Het vakje onderin is het knipperlicht.
Onder in de bumper zit dan alleen de mistlamp.

Daarbij heeft niet iedere polo met fabrieks xenon de automatische verlichting maar wel automatische koplamp hoogte verstelling

Van de 6R van een vriend werken op de manier die ik net zei, net even getest, vandaar haha. Maar misschien zijn er andere units? Even testen door het stuur te draaien en kijken wat er gebeurd.

Aanvulling; hij heeft af-fabriek xenon
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Daar zit dan misschien het verschil tussen de bumper units met 1 of 2 lampen.
Ik heb dus bi xenon met de bocht verlichting in de koplamp en enkel de mistlamp in de bumper.
Misschien dat hij gewoon xenon heeft met grootlicht apart, en bocht verlichting + mistlampen in de bumper.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105PK/250nm - galingas chip naar 140pk/300nm 
Daar zit dan misschien het verschil tussen de bumper units met 1 of 2 lampen.
Ik heb dus bi xenon met de bocht verlichting in de koplamp en enkel de mistlamp in de bumper.
Misschien dat hij gewoon xenon heeft met grootlicht apart, en bocht verlichting + mistlampen in de bumper.

Nog even gekeken, bochtverlichting gaat via de lampen in bumper, groot licht via de aparte lamp in de xenon unit.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!