Middendemper en eind demper verwijderen

Iemand ervaring met een polo 6r gti zonder dempers alleen kat.

k heb nu alleen middendemper nog, maar Zit te twijfelen om deze er zo tussen uit te halen en een rechte pijp er tussen maar dat ik voor apk enz nog wel gewoon de middendemper er tussen kan schroeve.

iemand ervaring zonder dempers, of het idee wat k heb

groet

zie graag een reactie tegemoet
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 
Bij de APK controleren ze niet of je geluid van je uitlaat te hard is, enkel of je uitlaat gas dicht is.
Dus je hoeft niks terug te schroeven.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Zikuno
zolang je kat er in zit is het goed. Veder kan je doen wat je wilt echter vind de politie het alleen niet zo tof

ik vind het wel vet kun je een filmpje posten als je het hebt gedaan!
 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 turbo 192 pk 
Ik heb daar ervaring mee, en een video ergens nog op mn telefoon. Zal eens kijken of ik die hierop krijg.
Het is niet te doen trouwens op de snelweg met het gedreun binnen en de klappen zijn zo hard dat je iedereen laat schrikken en alarmen laat afgaan.
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Persoonlijk middendemper delete (dus nog mèt einddemper) bij een 1.4 of 1.8 GTI vind ik een mooi geluid. Ik denk dat als je alle dempers weghaalt je echt een herriebak rijdt en zelf ook last gaat krijgen van je gehoor zoals @noenoe al zegt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: noenoe
Heeft Iemand een video van het geluid zonder dempers dus geen midden en geen eind.

ik zou dat graag nog willen om de midden eruit te halen en er een rechte pijp tussen te maken.
maar ik wil het zo maken dat ik altijd nog de middendemper terug kan schroeven met behulp van 2 klemmen, als ik de herrie zat ben
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 
Heeft Iemand een video van het geluid zonder dempers dus geen midden en geen eind.

ik zou dat graag nog willen om de midden eruit te halen en er een rechte pijp tussen te maken.
maar ik wil het zo maken dat ik altijd nog de middendemper terug kan schroeven met behulp van 2 klemmen, als ik de herrie zat ben

Is een kleppen systeem dan geen oplossing voor je?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0TSI 95pk | Audi A6 4K Avant 40TFSI Firmanentblauw 
Mijn vorige GTI (MK6) had ook geen middendemper (wel een einddemper). Zonder midden demper en einddemper komt hij gewoon door APK. Echter het ik een Milltekdownpipe zonder cat dus dat wordt een probleem voor APK. :)) gelukkig was dit ook wel via een omweg geregeld :)
 
VW Polo AW |  Highline Business R  95PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!