Middendemper en eind demper verwijderen

dat durf ik niet te zeggen bij mijn polo was er geen ruimte voor een by pass dus was er alleen een cut-out mogelijk.


ik heb dit nog niet gedaan..
 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 turbo 192 pk 
dat durf ik niet te zeggen bij mijn polo was er geen ruimte voor een by pass dus was er alleen een cut-out mogelijk.


ik heb dit nog niet gedaan..
Hier heb je einddemper van valvetronic.

#Aliexpress € 52,15 45%OFF | EPLUS Car Exhaust System Vacuum Valve Control Exhaust Pipe Kit Variable Silencer Stainless Universal 51 63 76 mm remote control
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 GTI 180pk 
Is geen elektrische klep dus kan sneller kapot en soms niet apk proof
Wat is een kleppen uitlaat?
Een elektrische bypass kleppen uitlaat… wat is dat nou eigenlijk?
Dit is een klep die we op je bestaande uitlaatsysteem plaatsen.
Door middel van een afstandsbediening kan je deze klep open of dicht zetten. Daarmee bepaal je of je het geluid via je dempers laat gaan, of deels via de dump pipe die we aan de klep monteren.
Je kiest dus of je rijdt met origineel geluid of met het brute geluid van een open pijp!

gekopieerd van ABC
maar misschien begrijp ik het wel verkeerd Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 turbo 192 pk 
Wat is een kleppen uitlaat?
Een elektrische bypass kleppen uitlaat… wat is dat nou eigenlijk?
Dit is een klep die we op je bestaande uitlaatsysteem plaatsen.
Door middel van een afstandsbediening kan je deze klep open of dicht zetten. Daarmee bepaal je of je het geluid via je dempers laat gaan, of deels via de dump pipe die we aan de klep monteren.
Je kiest dus of je rijdt met origineel geluid of met het brute geluid van een open pijp!

gekopieerd van ABC
maar misschien begrijp ik het wel verkeerd Stick Out Tongue
Ik heb 2 maanden terug contact gehad met ABC en zij vertelden mij dat zij ze niet elektrisch leverden... zie nu op de site dat ze hem wel leveren. Niks gezegd dus!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Wmike
Heeft Iemand een video van het geluid zonder dempers dus geen midden en geen eind.

ik zou dat graag nog willen om de midden eruit te halen en er een rechte pijp tussen te maken.
maar ik wil het zo maken dat ik altijd nog de middendemper terug kan schroeven met behulp van 2 klemmen, als ik de herrie zat ben
Wat de montage betreft zou ik de middendemper netjes ertussen wegslijpen, pijp van dezelfde diameter en lengte ertussen plaatsten dmv 2 uitlaatmoffen. Zo is de demper weer makkelijk terug te monteren mocht dat nodig zijn. Beetje habbi babbi stijl, maar het werkt perfect!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Ik laat binnenkort een klep zetten bij Crooke in Bunschoten. 700 volgens mij, best wat geld als ik dit allemaal zo lees. Is ook geen volledig elektrische, maar met een vacuum als ik t goed heb begrepen. Wordt geplaatst voor de einddemper. Middendemper kan eruit als dat tgeluid overall verbeterd, maar is optioneel.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Ik laat binnenkort een klep zetten bij Crooke in Bunschoten. 700 volgens mij, best wat geld als ik dit allemaal zo lees. Is ook geen volledig elektrische, maar met een vacuum als ik t goed heb begrepen. Wordt geplaatst voor de einddemper. Middendemper kan eruit als dat tgeluid overall verbeterd, maar is optioneel.
Elektrische klep is beter. Bij procartuning 660 van Guerilla, dus ook nog een bekend merk... zij raden zelf vacuum af. Ik dacht dat ABC uitlaten ook vacuum deed.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Garrut98
Elektrische klep is beter. Bij procartuning 660 van Guerilla, dus ook nog een bekend merk... zij raden zelf vacuum af. Ik dacht dat ABC uitlaten ook vacuum deed.
Bij mij werd gezegd dat vacuum beter was, omdat het minder snel kapot zou gaan dan een elektrische klep. Maar beide gevallen is een beetje een slager die zijn eigen vlees keurt. Crooke heeft goede recensies dus ik ben er eerlijk gezegd niet heel bang voor. Guerilla is ook goed, maatje van mij heeft dat en geen problemen gekend tot nu toe.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Bij mij werd gezegd dat vacuum beter was, omdat het minder snel kapot zou gaan dan een elektrische klep. Maar beide gevallen is een beetje een slager die zijn eigen vlees keurt. Crooke heeft goede recensies dus ik ben er eerlijk gezegd niet heel bang voor. Guerilla is ook goed, maatje van mij heeft dat en geen problemen gekend tot nu toe.
Ik heb die van mij ook bij Crooke laten doen, ga je geen spijt van krijgen! Niet de goedkoopste, maar wel kwaliteit
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
  • Leuk
Waarderingen: Garrut98
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!