Melvin, Polo 6R GTI-- Milltek en Chip op maat--P19

Re: Melvin, Polo 6R GTI -Nieuwe updates p15

dat doet mijn 1.2 tsi zelfs, dan zal de GTI heb wel helemaal hebben ;) tussengas ook..
zo niet dan ligt het aan de uitlaat die het tegenhoudt..
 
Re: Melvin, Polo 6R GTI -Nieuwe updates p15

@PoloDave

De Gti heeft ook de bekende dsg plofjes bij het schakelen. Dan moet je wel de dsg in "S" zetten of met de flippers op het stuur schakelen en dan lekker toeren maken.

Ronald zei:
De dealer vertelde mij dat de polo GTI niet het plofde in de uitlaat heeft bij op en terugschakelen zoals bij een golf GTI DSG, klopt dat?

En geeft de polo gti ook geen tussengas bij het terugschakelen?

Ik geloof mijn dealer niet meer. Die vertelde mij dat mijn bochtenverlichting in de mistlampen zat(ik heb bi-xenon met bochtenverlichting in de koplampen) en dacht dat de soundaktuator een subwoofer was die op de radio moest zitten en vertelde mij dat de middelste knop van de sleutel de knop was om de achterklep te ontgrendelen alleen dat zou niet werken op geen enkele polo. Als ik vragen heb vraag ik het wel op het forum want 9 van de 10 keer weet iemand het hier.
 
Re: Melvin, Polo 6R GTI -Nieuwe updates p15

@ MelvinGTI6R, dank voor je antwoord. Heel herkenbaar, heb ook al meerdere keren het ongelijk van de dealer bewezen, vandaar dat ik dit forum weer aanhaal. (was voorheen in het bezit van een 2007 polo GTI)
 
Re: Melvin, Polo 6R GTI -Nieuwe updates p15

wauw dat wordt wel dik met die remmen enz

wel leuk om een 4 drs gezien te hebben

die heb ik ook besteld alleen ik ben op t laatst overgestapt op stof
wegens de sport stoelen en als ik leer nam werden dat highline stoelen

dan maar sport kuipen

misschien laat ik ze wel achteraf in t leer zetten
t duurt toch tot juli voor ie er is

succes met de remmen en verlaging
 
Re: Melvin, Polo 6R GTI -Nieuwe updates p15

Vandaag een ritje gemaakt naar Poeldijk om wat leuke goodies te laten monteren Big Grin

Before:
FotoOTGOLUXL-1.jpg


After:
FotoTAMQMJXA-1.jpg


En wat foto's van de update's:

KW variant 2
FotoKWLGRF3S-1.jpg

Brembo gt
FotoCG76GXEI-1.jpg

FotoKTGLIORZ1-1.jpg

Foto8TJ3AQXP1-1.jpg

FotoVRLCQFLI1-1.jpg

FotoFPTPJXIV1-1.jpg

FotoH7CJZJDK1-1.jpg

FotoNAQ7TAYQ1-1.jpg

Foto7P36SJEP-1.jpg

FotoOEMMFGYH-1.jpg

Foto4SHV84S4-1.jpg

FotoYXL77JGB-1.jpg


Laat de meetings nu maar komen!!!
 
Re: Melvin, Polo 6R GTI Nieuwe updates p17 Brembo bbk en Kw

ben je nu ook meteen van het sponzige gevoel af? hou persoonlijk ook wel van directe remmen.. de originele geven me te weinig vertrouwen
 
Re: Melvin, Polo 6R GTI Nieuwe updates p17 Brembo bbk en Kw

PoloDave zei:
wat een update! :shock: super!
hoe rijdt de nieuwe schroefset?

Het is iets lager dan toen het gemonteerd werd en moet nu iets hoger omdat het een beetje aanloopt als ik over een hobbelige weg rij.

PoloDave zei:
ben je nu ook meteen van het sponzige gevoel af? hou persoonlijk ook wel van directe remmen.. de originele geven me te weinig vertrouwen

Echt een wereld van verschil! Het eerste wat ik riep toen ik in de auto gereden had was dat er grote remmen op moesten omdat ik er ook geen vertrouwen in had. Maar nu dus opgelost Big Grin
 
Re: Melvin, Polo 6R GTI Nieuwe updates p17 Brembo bbk en Kw

Pffff wat een dikke update!. Ik vind het ook echt super staan die rode brembo's. Ik zou ze zelf nog wel willen voor de looks, maar helaas is het ook een duur geintje :oops: .

Laat die meeting maar komen ja! Stick Out Tongue .
 
Re: Melvin, Polo 6R GTI Nieuwe updates p17 Brembo bbk en Kw

MelvinGTI6r zei:
Echt super! De originele remmen zijn echt te klein voor de gti, maar nu heb ik niks meer te klagen ;)

Hey Melvin,
Moet ik me echt zorgen gaan maken :( of moet ik wanneer mijn GTI krijg niet te hard rijden of gewoon op tijd remmen ;)

Je bent goed bezig en je hebt een unieke en zeer mooie creatie van jou Polo gemaakt, mijn complimenten!
 
Re: Melvin, Polo 6R GTI Nieuwe updates p17 Brembo bbk en Kw

MelvinGTI6r zei:
PoloDave zei:
wat een update! :shock: super!
Echt een wereld van verschil! Het eerste wat ik riep toen ik in de auto gereden had was dat er grote remmen op moesten omdat ik er ook geen vertrouwen in had. Maar nu dus opgelost Big Grin
Kun je het iets beter beschrijven dan een wereld van verschil ?

Rem je vanaf 100 Km/h nu bijvoorbeeld zo veel beter dat het een paar meter remweg scheelt ?
OF voelt het remmen anders aan (beter te doseren of zo ?)
 
Re: Melvin, Polo 6R GTI Nieuwe updates p17 Brembo bbk en Kw

jacovn zei:
Kun je het iets beter beschrijven dan een wereld van verschil ?

Rem je vanaf 100 Km/h nu bijvoorbeeld zo veel beter dat het een paar meter remweg scheelt ?
OF voelt het remmen anders aan (beter te doseren of zo ?)

Het is nu idd beter te doseren. Als ik nu de rem aanraak vertraagd de auto gelijk en echt hard remmen heb ik nog niet gedaan omdat het spul nog een beetje ingeremd moet worden.

Polootje zei:
Erg goede keuze, maar gaat je winterset nog wel passen dan strakjes

Ik moet adapters laten maken van 7 mm en dan passen mijn 17 denver wintervelgen als het goed is.

@allemaal
Thanks voor de reacties!!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!