maarten1989
Lid
Polootje, nee het zijn zeker geen standaard boksen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Polootje zei:maarten1989 zei:Ik ben begonnen met het inbouwen van mijn audio nu is mijn vraag wat is er beter via de radio of via de versterker wie kan me hier wat meer over vertellen ?
Via de radio kan, maar als je een voller geluid wilt zou ik zeker voor een versterker kiezen. Ik neem aan dat je ook geen standaardboxen (meer) hebt?
maarten1989 zei:En hoe kan ik die opvulringen goed vastzetten ?
Met parkertjes en klemmetjes...wel eerst de oude uitboren en dan de nieuwe plaatsen.
En anders wil mijn man je wel helpen met je audio-inbouw...hij heeft net mijn eigen 9N3 gedaan...![]()
Xander zei:Een goede radio én versterker is natuurlijk het beste voor de kwaliteit![]()
Bas zei:Scheelt dat het morgen op veel plaatsen koopzondag is![]()
maarten1989 zei:Bas, nee, waar ik al bang voor was met de feestendagen. ik kom spul te kort speaker kabel,zelftapers.. dus 'k moet wachten tot dinsdag en dan komt het allemaal goed.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.