Maartens, Polo 9N

Polootje zei:
maarten1989 zei:
Ik ben begonnen met het inbouwen van mijn audio nu is mijn vraag wat is er beter via de radio of via de versterker wie kan me hier wat meer over vertellen ?

Via de radio kan, maar als je een voller geluid wilt zou ik zeker voor een versterker kiezen. Ik neem aan dat je ook geen standaardboxen (meer) hebt?

maarten1989 zei:
En hoe kan ik die opvulringen goed vastzetten ?

Met parkertjes en klemmetjes...wel eerst de oude uitboren en dan de nieuwe plaatsen.

En anders wil mijn man je wel helpen met je audio-inbouw...hij heeft net mijn eigen 9N3 gedaan...;)

heb je een link van hoe die eruit zien dan kan ik ze dinsdag gelijk halen
 
63945087-1.jpg


22174202.jpg


38751027.jpg


53431356-1.jpg


46106915-1.jpg


dit lampje was puur om te testen, 'k zit nog te denken... watvoor lamp ik erin ga zetten suggeties zijn welkom.
 
@ Maarten1989,

Jou geklus ziet er goed uit, maar werkt ook aanstekelijk :)

Ik ben vandaag bij de saturn geweest en heb mij daar een MTX Composetje gekocht. Van 18mm MDF een opvulring gemaakt. Bijrijderszijde zit het bij mij erin :)
 
Bas, ik heb ook de bij rijder kant gedaan, en de andere kant doe ik volgende week. Najaa die opvulringen kosten 15.- eu dat scheelt een hoop gedoe dusjaa, heb je geen foto's gemaakt van je werk 'k vind dat altijd wel leuk om te zien hoe iedereen dat doet.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!