Maartens, Polo 9N

Maarten dan krijg je problemen mee met die led lichten onder als je ze in de avond aan hebt het zijn DAGRIJ lichten je moet er zo wie zo een relay tussen zetten lichten uit led aan lichten aan led uit.

Anders mooie prent van de politie.... kiek maar ut Big Grin
 
ik heb gewoon dat led strip gekocht toen ik op vakantie was. ik had het eerst ook zo op me plus en de min van me lampen, Maar had geen zin in gezeik dus had gelijk even z'n relay gekocht 15 euro bij de autoshop.

Even de kabel invoeren naar binnen en dan op de zekering kast aansluiten geschakelde plus en klaar is kees.

Geeft behoorlijk licht af. bij de golf had je gewoon geluk er zal keer een zeikerd tussen rijden die er op zit te wachten.
 
heb ze toen bij motor show essen ook gezien waren ze te koop voor 45 euro compleet met relay. een vriend heeft het gekocht moet het nog inbouwen.

Waterproof power leds staat op de doosje geeft zeker veel licht af.
 
cimg8445-1.jpg


hierop is het verschil goed te zien tussen voor en achter weet iemand wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!