Maartens, Polo 9N

Wie heeft er veel verstand van audio? Ik zit met een probleem ik heb een jackson pa 4000 versterker maar 'k heb het gevoel dat me versterker de boksen niet trekt wie kan me er wat meer over vertellen het gaat om die JBL boksen (zie foto's)
 
Wat zijn de specs van je versterker en de boxen? Volgens mij kan je het het best kijken naar de wattage RMS. Een minder sterke versterker (aan watt) en sterkere speakers kan geen kwaad. De kans dat je de speakers opblaast is dan zeer klein. Aan de andere kant haal je niet het maximale uit je speakers.
 
Roy78, ik snap er zelf vrij weinig van, dit zijn de specificaties.

JACKSON PA 4000

Output: RMS 4 ohms 4 x 80 Watts or @2 Ohms 2 x 160 Watts
Maximum output 1400 Watts
2 - 3 - 4 channel
Frequency response: 10Hz-40kHz
Input sensitivity: 200mV - 4V impedance 10KOhm
Signal to noise ratio <100dB
Lowpass Filter 40-250hZ
Highpass Filter 80Hz-1,2KHz
Bassboost +6 +12dB
Full MOSFET


en ik heb deze boksen erop aangesloten JBL GTO-638 16,5cm 3-Weg 180W 60W RMS

en deze moeten er ook nog op: - belastbaarheid continu: 100 watt RMS
- piekbelasting: 300 watt
- frequentieweergave: 45 Hz – 21 kHz
- gevoeligheid: 94 dB

ik heb zelf het gevoel dat me versterker te zwak is klopt dat ?
 
34b1750fe566b6cdda14267c18e5e6d7.jpg


kabels heb ik inmiddels zelf getrokken alleen moet ik nu nog erachter zien te komen hoe ik het moet aansluiten iemand ?
 
ik heb mij centrale deurvergrendeling inmiddels werkend in mijn polo gekregen, het kost wat tijd maar echt heel moeilijk vond ik het niet.
ik heb ook nog wat nieuwe *updates zoals led kofferbakverlichting led pedaal verlichting.
 
Dat zou mooi zijn als je er een how to van zou kunnen maken, ben erg geinterreseerd wil het ook al een tijdje in me eigen polo inbouwen..

Trouwens wat was je ervoor kwijt? en heb je het online gekocht of bij de VW dealer?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!