Maartens, Polo 9N

Dit ziet er uit als de verkeerde veren idd, waarschijnlijk veren voor een TDI of GTI die hebben voor een zwaardere aslast en daardoor dus ook andere (lees meer voorspanning) soort veer op de voorschokbrekers.

Drime, verkeerd om uhmm ik heb idd de korte achter en die lange voorin 'k heb alleen geen foto van de veren anders kon ik laten zien wat ik voor en wat ik achter heb .

x2_4802a69-1.jpg

ik heb vandaag nieuwe velgen gekregen, zoals je hier kan zien is het verschil in hoogte aan deze kant nu minder en ik heb nog niks aan de veren gedaan. hoe kan dit ?

De veren van achter krijg je er voor nooit op, reken er maar op dat je de verkeerde veren hebt, zo'n 1.2 motor is van alu en weegt relatief weinig. Een diesel en de gti hebben een gietijzeren onderblok en wegen dus meer op de vooras.

Ik heb hier thuis de orginele folder van ABT maar de enige codes die daar in staan zijn als volgt;

9N0400110 ; Diesel, as last van 960kg

9N0400120 ; Benzine, as last van 850kg

* Beide veren zijn voor een verlaging van 35mm

Ik zou dan wel ff met de wax erover heen gaan...Commandant is een behoorlijk agressief goedje..Dit wordt nl. gebruikt bij verweerde lakken. Je haalt dus als ware een deel van je laklaag weg...

Dus wel ff doen voor het behoud van je lak. BTW...als je metallic hebt, mag je eigenlijk helemaal geen Commandant gebruiken.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!