M&G Nederland + België 7september!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan ben je een half uurtje later. Dat is toch niet zo erg?
Denk niet dat er mensen dan al weg zijn.

Hmm, dat is waar, maar na werk wil ik me toch nog ff omkleden enz.. Ik wil ook ff een maat van me vragen om met me mee te rijden, aangezien ik uit een ochtend dienst kom (03-12). Het lijkt me een goed plan als iemand het stuur kan overnemen van mij als ik een dipje voel, want tegen de vangrail belanden zou wel jammer zijn.. :mrgreen: .. Ik laat zaterdag weten of ik kom.. Ik doe mijn uiterste best.. Ohjaa hoe lang duurt de M&G? En staat er nog iets anders op de lijst?
 
1. Smurf
2. Wobblekid
3. Smets
4. Ruud9N
5. Noel
6. Jvda@6r
7. silence112
8. eddyfr
9. iPolo (tegen € 99.99 kosten )
10. Jossa80
11. Syste
12. Xander (onder voorbehoud)
13. Mr. Blue
14. Tony van Tienen
15. Dens
16. DeeOow
17.Scilly


Zo,route uitgeprint.Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb wel een kabel thuis (moet even zoeken aangezien ik recent verhuisd ben), maar heb geen Windows laptop. Heb eigenlijk geen tijd om uit te vogelen hoe ik dat aan de praat krijg op korte termijn. Als iemand zijn laptop meeneemt dan neem ik wel de kabel mee (met cd-rommetje) :)

Xander: Ga jij wel of niet? Anders kunnen wij misschien ook gezamelijk rijden.
Ik kan waarschijnlijk wel een laptop meenemen. Is alleen wel Windows8
 
Voor mij is het ook 1,5 uur rijden. maar ik moet even weten Hoe laat ik maandag moet werken . Als ik gewoon s'middags blijf. wil ik ook wel komen. Zijn er leden die gezamenlijk willen op rijden vanaf regio Utrecht !? Zeg maar afspreken bij
BP tankstation "de kroon" langs de A27 ( bij Houten / Vianen )

BP Rijksweg A27, 3433 NW Nieuwegein
Moved Permanently
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor mij is het ook 1,5 uur rijden. maar ik moet even weten Hoe laat ik maandag moet werken . Als ik gewoon s'middags blijf. wil ik ook wel komen. Zijn er leden die gezamenlijk willen op rijden vanaf regio Utrecht !? Zeg maar afspreken bij
BP tankstation "de kroon" langs de A27 ( bij Houten / Vianen )

BP Rijksweg A27, 3433 NW Nieuwegein
Moved Permanently

Hey Robbie, we kunnen inderdaad daar meeten en dan samen verder rijden!

Hoelaat zullen we daar afspreken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!