M&G Nederland + België 7september!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

WobbleKid

Bekend lid
1,166
232
63
2rp39sn.png

Foto: [URL="http://forum.mypolo.nl/members/r-vera.html?quot;=]R-Vera[/URL]

Na een zeer geslaagde M&G in België (waar ook de Nederlanders goed vertegenwoordigd waren) heb ik in het topic van die M&G meerder keren de vraag voorbij zien komen of er nog een vervolg aankomt. Het lijkt mij daarom handig om in dit topic de mogelijkheden te bespreken en om samen te kijken naar een nieuwe M&G.

Wellicht is het mogelijk om naast de M&G ook een stukje met z'n allen een stukje te toeren? Ik heb geen idee hoeveel mensen hier interesse in hebben, maar persoonlijk lijkt me dat een mooie combi.

De plek waar de M&G zal plaats hebben moet wel zowel voor de Belgen als de Nederlanders goed bereikbaar zijn. Het lijkt mij dan ook handig om een grensplaats/grensstad te kiezen voor de M&G. Daarbij komt ook dat je in het grensgebied erg goed en mooi kan toeren (ik spreek uit ervaring Stick Out Tongue).

Even wat ideeën die langsgekomen zijn qua plaatsen: Omgeving Breda, Tilburg, Eindhoven, Koewacht.

Graag hoor ik in dit topic wat jullie gedachten hierover zijn en of jullie wat voelen voor de combi 'M&G + toerrit'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
2rp39sn.png

Foto: R-Vera

Na een zeer geslaagde M&G in België (waar ook de Nederlanders goed vertegenwoordigd waren) heb ik in het topic van die M&G meerder keren de vraag voorbij zien komen of er nog een vervolg aankomt. Het lijkt mij daarom handig om in dit topic de mogelijkheden te bespreken en om samen te kijken naar een nieuwe M&G.

Wellicht is het mogelijk om naast de M&G ook een stukje met z'n allen een stukje te toeren? Ik heb geen idee hoeveel mensen hier interesse in hebben, maar persoonlijk lijkt me dat een mooie combi.

De plek waar de M&G zal plaats hebben moet wel zowel voor de Belgen als de Nederlanders goed bereikbaar zijn. Het lijkt mij dan ook handig om een grensplaats/grensstad te kiezen voor de M&G. Daarbij komt ook dat je in het grensgebied erg goed en mooi kan toeren (ik spreek uit ervaring Stick Out Tongue).

Even wat ideeën die langsgekomen zijn qua plaatsen: Omgeving Breda, Tilburg, Eindhoven, Koewacht.

Graag hoor ik in dit topic wat jullie gedachten hierover zijn en of jullie wat voelen voor de combi 'M&G + toerrit'.

goeiemorgen wobblekid

ik sluit mijn eigen wederom weer aan voor een m&g op de grens en een toerrit lijkt me ook leuk om te doen en dan vooral een langst mogelijke colonne.

ik weet niet of dit door de mypolo organisatie ook officieel gemaakt kan worden want ik hoop natuurlijk voor een mega opkomst...

een eventuele datum weet ik zo niet maar ik weet wel dat de vakanties eraan zien te komen dus ik hoop dat er genoeg animo is voor dit spektakel.

lijkt me zeer leuk....

groeten tony van tienen
 
Ik ben voor! Afgelopen zondag voor het eerst aanwezig geweest bij de M&G in Eke. En het is ondanks de lange afstand goed bevallen. Een nieuwe M&G begin september in Belgische/ Nederlands grensgebied lijkt me een uitstekend plan! En uiteraard moeten we de langste polo colonne ter wereld een kans van slagen geven.. ;) Ik wil er wel aan mee werken..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Leuk idee! Ligt er alleen aan waar het precies is, Breda is al 2 uur heen rijden voor mij
Wat stel jij dan voor? Want daar is dit topic voor. Om even een plek te hebben waar we met ideeën kunnen strooien. Vervolgens kunnen we dan het idee concreter maken door een poll op te starten met wat serieuze mogelijkheden. Het handigst is wel om het in de nabijheid van de grens te houden lijkt me, gezien de bereikbaarheid vanuit zowel Nederland als België. De afstand moet eigenlijk in principe geen blokkerende factor zijn voor mensen om niet naar de meeting te komen. Dan hebben we een maximale opkomst en dus maximale gezelligheid Big Grin

Ik krijg begin volgende maand de sleutel van mijn appartement dat ik gekocht heb. Mij zou het dus wel goed uitkomen als we de meeting/toerrit houden rond eind augustus of begin september. Dan ben ik ook al een beetje gesetteld namelijk.
 
Dat is altijd het lastigste voor meetings, de locatie. Plaatsen zoals Nijmegen en Utrecht zouden mij wel passen, ligt er uiteraard ook aan wat het eindpunt is.
De afstand in NL en B samen is zo groot dat is altijd mensen zijn die paar uur in de auto moeten zitten om er te komen. De ene wil het wel en de andere wil het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!