M&G Nederland + België 7september!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Soms zijn er wel eens meeting in vuren er zit daar een macdonalds met een groot parkeer terrein waar auto's en vrachtauto's kunnen parkeren en dit is aardig afgelegen van de bebouwde kom.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 69pk Style 
parkeer terrein dat aangegeven word is eigen terrein van albert hein,
dat wil wel eens gedonder opleveren met de eigenaar.
Nee hoor, de eigenaar (bedrijfsleider) heeft er totaal geen problemen mee maar... het parkeerterrein gaat op de schop omdat dit wordt meegenomen met de hele winkelverbouwing/uitbreiding.
Hij kon mij nu nog niet vertellen of dat deel dan ook open ligt.
Dat weet hij pas eind volgende week. :(

Heb ook een aanvraag staan bij de Makro.
Makro.JPG
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Nee hoor, de eigenaar (bedrijfsleider) heeft er totaal geen problemen mee maar... het parkeerterrein gaat op de schop omdat dit wordt meegenomen met de hele winkelverbouwing/uitbreiding.
Hij kon mij nu nog niet vertellen of dat deel dan ook open ligt.
Dat weet hij pas eind volgende week. :(

Heb ook een aanvraag staan bij de Makro.
5440.jpg
Kijk. Daar hou ik van! Lekker pro actief bezig. Nice! Ben benieuwd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!