WobbleKid
Bekend lid

Foto: [URL="http://forum.mypolo.nl/members/r-vera.html?quot;=]R-Vera[/URL]
Na een zeer geslaagde M&G in België (waar ook de Nederlanders goed vertegenwoordigd waren) heb ik in het topic van die M&G meerder keren de vraag voorbij zien komen of er nog een vervolg aankomt. Het lijkt mij daarom handig om in dit topic de mogelijkheden te bespreken en om samen te kijken naar een nieuwe M&G.
Wellicht is het mogelijk om naast de M&G ook een stukje met z'n allen een stukje te toeren? Ik heb geen idee hoeveel mensen hier interesse in hebben, maar persoonlijk lijkt me dat een mooie combi.
De plek waar de M&G zal plaats hebben moet wel zowel voor de Belgen als de Nederlanders goed bereikbaar zijn. Het lijkt mij dan ook handig om een grensplaats/grensstad te kiezen voor de M&G. Daarbij komt ook dat je in het grensgebied erg goed en mooi kan toeren (ik spreek uit ervaring

Even wat ideeën die langsgekomen zijn qua plaatsen: Omgeving Breda, Tilburg, Eindhoven, Koewacht.
Graag hoor ik in dit topic wat jullie gedachten hierover zijn en of jullie wat voelen voor de combi 'M&G + toerrit'.
Laatst bewerkt door een moderator: