M&G Nederland + België 7september!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het begint ergens op te lijken! Grappig om te zien dat al die groepjes zich vormen om naar Eindhoven te rijden. Uit welke hoek van Eindhoven moet jij komen Syste?

Ik woon in de buurt van Philips NL / Grote Beek. Dus voor mij een minuutje of 10 rijden naar de M&G.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Ik woon in de achtste barrier, dus ik hoef ook alleen maar de Boschdijk over te steken en ik ben er. Met welke auto kom je eigenlijk? Ik zie in jouw profiel een 6R en een hele dikke 6n2.
 
Volkswagen  9n3  1.4 
Zal toch wel minstens een uur of 2 duren?

iPolo, heb je mijn tel. gestuurd zodat je van te voren even kan bellen om te informeren of het nog zin heeft.


Syste en Dens, zullen wij ook in colonne rijden? Stick Out Tongue Stick Out Tongue


Niemand met BT op zijn laptop?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
29 dacht ik (lap te laat)

@Manon

De Belgen komen samen aan afslag 26 in Retie (E34) om 12u.

Maar ik ga niet rechtstreeksStick Out Tongue
We moeten eerst om 9u in Tongeren zijn. En dan gingen we naar kennissen gaan in Overijse en mss eens afkomen. Dus ben het helemaal nog niet zeker want dan word het een zondag met veel km op de teller;)
Jullie moeten zkr niet wachten op mij, daarom dat ik het juiste adres wou hebben moest ik toch afkomen ;)
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Park Forum 1005.

Als je een oudere navi hebt: typ Novotel Eindhoven maar in. Als je bovenaan komt dan rij je richting Eindhoven airport en die weg blijf je alsmaar volgen. Kan bijna niet misgaan.
Je kan ook, waar de Anthony Fokkerweg overgaat in Flight Forum, bij de bushalte blijven staan en een andere Polo volgen. Stick Out Tongue

Vandaag heel veel moeite gedaan om de auto te wassen.
Helemaal naar de wasstraat gereden, jongen betalen, wasstraat inrijden, geteisterd worden door allerlei vreemde apparaten, pffff, zwaar hoor. (waarom hebben ze niet een wasstraat die je wagen/ramen van binnen doet?) Ow, en ook weer helemaal terug rijden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!