M&G Nederland + België 7september!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zal er niet zijn neen, maar er zijn blijkbaar wel anderen die hun laptop meenemen :)
wegens andere afspraken + de afstand kan ik er niet zijn :(

mvg

wel jammer dat je er niet bij bent had u graag nog is terug gezien en jouw polo . heb mijn afspraaken afgebeld Stick Out Tongue dit heeft voorang Stick Out Tongue en voor mij is het ook eindje rijden hoor maja leker cruizen aja eens de snelweg op de cruiz control op zenne en wijle weg Stick Out Tongue. want dan over de vag heb onlangs polo en ne golf r20 gezien op meeting en die hun pinkers bleefen branden (vooraan) super mooi en ze vertrelde mij dat dit ook via vag moet dome Stick Out Tongue
 
.  .  . 
wel jammer dat je er niet bij bent had u graag nog is terug gezien en jouw polo . heb mijn afspraaken afgebeld Stick Out Tongue dit heeft voorang Stick Out Tongue en voor mij is het ook eindje rijden hoor maja leker cruizen aja eens de snelweg op de cruiz control op zenne en wijle weg Stick Out Tongue. want dan over de vag heb onlangs polo en ne golf r20 gezien op meeting en die hun pinkers bleefen branden (vooraan) super mooi en ze vertrelde mij dat dit ook via vag moet dome Stick Out Tongue
khad u ook nog graag terug gezien :rolleyes:
kzal misschien proberen om toch te passeren, maar ik beloof niets Stick Out Tongue
misschien dat ik manon met de rode polo dan kan overtuigen Big Grin

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Toch beter mn best moeten doen bij topo! Kijk nu pas op de routeplanner, ik kan ook bij Nieuwegein aansluiten.
Je kan niet overal goed in zijn hé !! ik weet overal de weg... En jij kan goed Photoshopen :grin: Zo kunnen we allemaal iets

Hey Robbie, we kunnen inderdaad daar meeten en dan samen verder rijden!

Hoelaat zullen we daar afspreken?

12:00 uur !? Vanaf BP is het nog 3 kwartier naar Eindhoven.

Gezamenlijk oprijden vanaf regio Utrecht !?
BP Rijksweg A27, 3433 NW Nieuwegein
Moved Permanently

Nog meer leden die vanaf hier willen mee rijden Noel, WobbleKid ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[MENTION=3102]Polobm6r[/MENTION] Ben je nog van plan om te gaan? [MENTION=3148]Jossa80[/MENTION] jij komt ook langs nieuwegein toch misschien een idee om ook aan te sluiten eventueel met Polobm6r ook nog erbij?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De link die jullie laten zien werkt bij mij niet, maar denk wel dat ie klopt. Het is bijna naast Vliegveld Eindhoven dus kan haast niet missen.
Nogmaals voor de mensen die het misschien niet gelezen hebben:
Als je bij Eindhoven komt, let dan goed op dat je de N2 neemt ipv de A2. Hieraan ligt afslag Eindhoven Airport. Wanneer je perongeluk toch de A2 neemt moet je helemaal om Eindhoven heenrijden voordat je pas kan omkeren.
Dus bij Eindhoven niet te veel op je navigatie letten maar gewoon goed op de borden kijken. (geld vooral voor de verouderde kaarten)
Een gewaarschuwd mens telt voor twee....
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Eindhoven airport is het witte vierkantje met het vliegtuigje volgen. :)
Vliegveld.JPG

Vraagje aan de mensen die een laptop meenemen: heeft iemand een laptop met Bluetooth erop?
Op mijn PC heb ik een bestandje, upgrade voor de Parrot maar dat moet via een Windows laptop gebeuren.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!