Lichtbeeld van H7r in reflectorkoplamp

Ik heb inmiddels de lampen met de platte kant van de xenonlamp naar de bovenkant terug geplaatst en de foto's zijn nu het resultaat van het licht op straat. foto 1 is vanuit de auto en foto 2 buiten de auto,wat is jullie mening nu?
 

Bijlagen

  • 20151202_190147.jpg
    20151202_190147.jpg
    75.8 KB · Weergaven: 84
  • 20151202_190201.jpg
    20151202_190201.jpg
    95 KB · Weergaven: 79
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Of je LAAT ze even afstellen in de garage.............ben je helemaal zeker dat ze goed staan afgesteld. Mocht je toch nog eens iemand tegenkomen die begint te knipperen omdat ze verblinden dan kun je ze altijd iets naar beneden draaien met het wieltje in je dashboard. ;)
Volgens de garage stonden ze al goed, maar ja je hebt altijd van die mensen die toch knipperen, het licht is nu eenmaal scherper dan normaal licht van een halogeenlamp.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Ik had begrepen dat je zelf ook weer bezig was geweest met afstellen, of had je ze naar beneden afgesteld met het wieltje in je dashboard?
ja ik had ze zelf met een inbus sleutel en de auto met de neus naar de muur zelf iets naar beneden gedraaid. Nu wil ik toch wel even naar de garage want ik weet niet of de reflector goed staat, want deze kun je naar links en naar rechts draaien ook met een inbus sleutel, dit zijn de achterste schroeven op je koplamp. Maar ik moet wel heel erg wennen aan dat beeld van een H7r lamp ik heb het idee dat deze toch anders licht uitstraald dan een normale xenon H7 lamp.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Tuurlijk heb je verschil tussen de normale H7 lamp en de H7 R-lamp. Ik heb ze ook beide gehad, normale H7 xenon van Pilot gaf heel veel strooilicht met als gevolg veel geknipper van tegenliggers. Daarna H7-R, geen strooilicht en geen geknipper van tegenliggers. Een andere optie is nog originele xenon koplamp units.
Ik ga geen 900 euro uitgeven aan een paar originele xenon koplampen,ze zijn gek daar bij VW Ik vindt het goed zo.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!