Lichtbeeld van H7r in reflectorkoplamp

Hallo allemaal, is er iemand hier op het forum die H7r xenonlampen of de gewone H7 in zijn reflectorkoplamp met reflectorkapje heeft geplaatst?
Ik zou graag van diegene ook het lichtbeeld zien op straat, ik vraag dit omdat ik hier een foto heb geplaatst met het lichtbeeld op straat, en wat mij opvalt is die grote schaduwplekken en zou graag willen weten of ik de enige ben met dit vreemde verschijnsel.
Alvast bedankt.
Ik zal nog een keer de foto bijvoegen.
 

Bijlagen

  • Xenon H7r 4300K.jpg
    Xenon H7r 4300K.jpg
    103.6 KB · Weergaven: 100
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Om een voorbeeld te laten zien..
282e7a0615efa6b9b7d915b746a134b5.jpg
 
Xenon is het mooiste achter projectors ;)

Ik heb ook H7 en H4 bi xenon R lampen gehad..
Strooilicht blijf je altijd houden en dan hopen dat je niet aan de kant word gezet door oom politie..

Ik heb nu geretrofit koplampen met projectors erin en ik wil niksss anders haha..
Dat het mooier is achter projectors ben ik met je eens,maar ik ga daar geen kapitalen voor uitgeven, ik heb nog geen last gehad van knipperende tegenliggers

Ik heb h7 xenon, alleen is me telefoon defect, dus kan ff geen foto maken. Maar ff wezen kijken en zag geen donkere plekken. Zal morgen ff kijken of ik kan zien hoe de lamp erin zit, draadje omhoog of omlaag
heb jij ook H7 reflector lampen dan? En heb jij daar gewoon xenon H7 inzitten of H7r?? Ik wacht op een foto van jou en als je wil ook graag een foto van jou koplampunits. Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Dat het mooier is achter projectors ben ik met je eens,maar ik ga daar geen kapitalen voor uitgeven, ik heb nog geen last gehad van knipperende tegenliggers
ben ik ook met je eens..
daarom heb ik het zelf gedaan..

ik had toen ook geen tegenliggers met seinende grootlicht, maar ik werd aan de kant gezet tijdens een controle en de xenon moest eruit en ik moest daarna nog op politie bureau verschijnen om te laten zien dat de xenon compleet verwijderd was..

anyway, ik hoop niet dat het je mag overkomen.. :)
 
ben ik ook met je eens..
daarom heb ik het zelf gedaan..

ik had toen ook geen tegenliggers met seinende grootlicht, maar ik werd aan de kant gezet tijdens een controle en de xenon moest eruit en ik moest daarna nog op politie bureau verschijnen om te laten zien dat de xenon compleet verwijderd was..

anyway, ik hoop niet dat het je mag overkomen.. :)
Xenon is niet verboden hoor, je mag dat rustig hebben mits je de tegenliggers niet verblind en er geen problemen zijn bij de apk, je lampen moet je wel in hoogte kunnen verstellen,dus volgens mij hadden die agenten gewoon een zondebok nodig, en die was jij toevallig. Ik ben nog nooit aan de kant gezet door oom agent.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Xenon is niet verboden hoor, je mag dat rustig hebben mits je de tegenliggers niet verblind en er geen problemen zijn bij de apk, je lampen moet je wel in hoogte kunnen verstellen,dus volgens mij hadden die agenten gewoon een zondebok nodig, en die was jij toevallig. Ik ben nog nooit aan de kant gezet door oom agent.
Ik zei ook niet dat het verboden was..
Heb alleen mijn ervaringen gedeeld :)
 
Ik hoop dat ik duidelijkheid krijg wat betreft de positie van die grijze afdekkapjes op de lamp, moeten die nu omhoog of omlaag? En ik hoop dat er iemand dezelfde configuratie heeft als ik dus H7/H7 koplampen met H7r xenonlampen er in en dus mij precies kan vertellen wat ik nu verkeerd heb.
Alvast bedankt
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Ik zou zeggen maak anders een foto van je koplampen met xenon erin.. overdags met lampen uit uiteraad..
Miss kunnen we dan vast stellen waaraan het ligt..
Ik heb foto's gemaakt weet alleen niet of je er nu wijzer van wordt. Ik heb de grijze afdekstukjes nu aan de bovenkant zitten, dus de platte kant van de lamp zit nu bovenin ipv onder.
 

Bijlagen

  • 20151201_125257.jpg
    20151201_125257.jpg
    99.8 KB · Weergaven: 84
  • 20151201_125248.jpg
    20151201_125248.jpg
    103.2 KB · Weergaven: 85
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Ik heb h7 xenon, alleen is me telefoon defect, dus kan ff geen foto maken. Maar ff wezen kijken en zag geen donkere plekken. Zal morgen ff kijken of ik kan zien hoe de lamp erin zit, draadje omhoog of omlaag
hallo heb je al gekeken hoe jou lampen er in zitten? En heb je misschien een foto van jouw lampen,is vast wel iemand met een mobiele telefoon of fotocamera die je even mag gebruiken. Ik zou dit zeer op prijs stellen,weet ik tenminste of het goed of verkeerd is.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
waar heb jij dat grijze afdekkapje zitten, of heb jij de normale H7 lamp gebruikt en geen H7r, ik zie wel dat jij een ander type koplamp hebt dan ik, of zou dat niets uitmaken? Ik zal foto's van mijn lamp laten zien.
 

Bijlagen

  • 20151201_125257.jpg
    20151201_125257.jpg
    99.8 KB · Weergaven: 39
  • 20151201_125248.jpg
    20151201_125248.jpg
    103.2 KB · Weergaven: 35
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!