Levertijd

Ja, de dealer bood 2000, ANWB bood 2250 en ik heb 2750 gevangen, van een Roemeen wiens broer op visite kwam. Er zitten nu exportplaten op.
Diesel, meer dan 2 ton op de teller...geeft de handel nix meer voor!
best weinig. had je niet de tijd kunnen nemen voor mp. dan had je (denk ik) meer gehad?!
Was het een kale uitvoering? of een volle?
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik begrijp niet helemaal goed dat mensen hier nog steeds roepen dat mensen met leasebakken voorrang krijgen het tegendeel is inmiddels reeds bewezen, aangezien er meerdere mensen (Waaronder ik) gepost hebben dat wij ook lang moeten wachten.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW High Line  1.0 TSI 
Ik begrijp niet helemaal goed dat mensen hier nog steeds roepen dat mensen met leasebakken voorrang krijgen het tegendeel is inmiddels reeds bewezen, aangezien er meerdere mensen (Waaronder ik) gepost hebben dat wij ook lang moeten wachten.

Moet jij ook langer dan 8 maanden wachten? En aangezien er nog steeds geen productiedatum is, ondanks alle toezeggingen van de importeur, wordt dat misschien wel 9 of 10 maanden of anderhalf jaar, wie zal het zeggen. Zoals ik het hier lees, is er niet een (toekomstige) eigenaar van een leaseauto die langer dan 6 maanden heeft moeten wachten.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Moet jij ook langer dan 8 maanden wachten? En aangezien er nog steeds geen productiedatum is, ondanks alle toezeggingen van de importeur, wordt dat misschien wel 9 of 10 maanden of anderhalf jaar, wie zal het zeggen. Zoals ik het hier lees, is er niet een (toekomstige) eigenaar van een leaseauto die langer dan 6 maanden heeft moeten wachten.
Ik wacht ook al 8 maanden. De auto staat zelf al een 1,5 maand bij de dealer van wegen een of andere smoes over emissie papieren. Dusss... dat wachten kan ook op andere manieren... [emoji6]
 
Nou heb vandaag een link gekregen met de wachttijd haha, duurt nog wel even
Hoi vanwaar is de link nou te vinden?
Via Pon Financial Lease (auto besteld bij A-point Hoofddorp) kreeg ik een link per mail toegestuurd. Daar zie je je bestelling en de verwachte levertijd. Je ziet 10 stappen tot de aflevering.
ik heb ook geen link ontvangen. Heb de dealer ook naar gevraagd maar. Maar het enigste wat ze zeggen is dat het ergens in februari wordt geleverd. En over de link weten ze ook niks van.. dus snap het eerlijk gezegd niet.
 
Vw  Polo  2.0 GTI 
Ik wacht ook al 8 maanden. De auto staat zelf al een 1,5 maand bij de dealer van wegen een of andere smoes over emissie papieren. Dusss... dat wachten kan ook op andere manieren...
emoji6.png

Dat is balen als je auto wel bij de dealer staat en je krijgt hem niet.... Corrupt zooitje.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Hoi vanwaar is de link nou te vinden?

ik heb ook geen link ontvangen. Heb de dealer ook naar gevraagd maar. Maar het enigste wat ze zeggen is dat het ergens in februari wordt geleverd. En over de link weten ze ook niks van.. dus snap het eerlijk gezegd niet.

Heb ook geen link ontvangen. Enkel dat het systeem aangeeft: productie week: 10 en levering week: 12.
Auto besteld eind oktober.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk 
  • Leuk
Waarderingen: Arnaldo Tussevo
Ik denk dat je de link krijgt als je bij PON je auto least, ik lease bij Van Mossel en ik kreeg ook geen link, de dealer kende het niet eens.
Bij mij zat er 5 weken tussen de productieweek en de auto bij de dealer.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Arnaldo Tussevo
Ik denk dat je de link krijgt als je bij PON je auto least, ik lease bij Van Mossel en ik kreeg ook geen link, de dealer kende het niet eens.
Bij mij zat er 5 weken tussen de productieweek en de auto bij de dealer.

Nee niet, ik heb lease bij Leaseplan en Leaseplan heeft hem gewoon besteld bij van Tilburg Bastianen in Breda en zij hebben mij een link door gestuurd dus daar heeft het niet mee te maken.

Ik heb mijn papieren getekend begin september, volgens de link nog 61 dagen dus als dit zou kloppen zou het nog 2 maanden duren. Maar er is nog geen productiedatum bekend.
 
Volkswagen  Polo AW High Line  1.0 TSI 
Nee niet, ik heb lease bij Leaseplan en Leaseplan heeft hem gewoon besteld bij van Tilburg Bastianen in Breda en zij hebben mij een link door gestuurd dus daar heeft het niet mee te maken.

Ik wist het ook niet zeker waarom de een wel en de ander geen link krijgt. Dacht dat dit een mogelijke verklaring is.
De late levering kan ook te maken hebben met jaarwisseling. Een auto uit 2019 levert tweedehands meer op dan een auto uit 2018. Daarom krijg ik hem pas overmorgen ipv twee weken geleden.
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Ik wist het ook niet zeker waarom de een wel en de ander geen link krijgt. Dacht dat dit een mogelijke verklaring is.
De late levering kan ook te maken hebben met jaarwisseling. Een auto uit 2019 levert tweedehands meer op dan een auto uit 2018. Daarom krijg ik hem pas overmorgen ipv twee weken geleden.
Je wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd. Net Pon gebeld, die zeggen dat ze het niet kunnen zien alleen de dealer kan het inzien.
 
Vw  Polo  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Huzaar
Je wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd. Net Pon gebeld, die zeggen dat ze het niet kunnen zien alleen de dealer kan het inzien.

Ik heb alleen maar contact met de dealer, niet met de leasemij. Het enige contact met hen bestond uit een mailtje met de contracten die ik ondertekend terugemaild heb. Daarna met de leasemij geen contact meer gehad.

mss kan de dealer je meer vertellen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Arnaldo Tussevo
Ik heb alleen maar contact met de dealer, niet met de leasemij. Het enige contact met hen bestond uit een mailtje met de contracten die ik ondertekend terugemaild heb. Daarna met de leasemij geen contact meer gehad.

mss kan de dealer je meer vertellen.
Ja precies dat had ik ook, ik wacht gewoon rusitg af. Denk ook wel dat vanaf januari alle auto’s allemaal geleverd worden.
 
Vw  Polo  2.0 GTI 
Je wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd. Net Pon gebeld, die zeggen dat ze het niet kunnen zien alleen de dealer kan het inzien.
Haha... ik heb ook contact met Pon gehad. Nou, er was helemaal niets van waar dat leasemaatschappijen voor gingen. Het ging allemaal netjes op volgorde van aanvraag. Op de vraag waarom auto's van leasemaatschappijen meestal binnen de 6 maanden geleverd worden en o.a. ik al 8 maanden wacht, kon hij geen antwoord op geven. Maar daar kon de dealer ook niets aan doen zei hij. Natuurlijk kan de dealer daar niets aan doen. Die bestelt hem bij de importeur en wat ze daar doen heeft hij geen invloed op. Die zit straks ook met een inruilwagen die een jaar ouder is en meer kilometers op de teller heeft. Volgens mij zijn het van die callcenter medewerkers die niets kunnen nakijken, want veel wijzer wordt je er niet van.

Het viel mij ineens op dat er op mijn orderbevestiging een voorraadnr. staat. Weet iemand wat dat betekent?


Schermafbeelding 2018-12-31 om 13.50.19.png
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!