Levertijd

Ik heb de Polo vanmiddag af mogen halen. Even uitproberen en vooral uitvogelen. Ikke heel erg blij.
Bijgaand de eerste foto's
 

Bijlagen

  • 20190102_153349.jpg
    20190102_153349.jpg
    1.7 MB · Weergaven: 200
  • 20190102_153413.jpg
    20190102_153413.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 241
  • 20190102_153426.jpg
    20190102_153426.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 209
  • 20190102_165839.jpg
    20190102_165839.jpg
    680.8 KB · Weergaven: 222
  • 20190102_165851.jpg
    20190102_165851.jpg
    508 KB · Weergaven: 175
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Mooie auto heb je!
Ik heb er 17 november een besteld, een 115pk highline dsg-7 . Maar moet tot mei wachten is de voorspelling. Gelukkig kan jij er al van genieten!
Veel plezier ermee!
 
Volkswagen  Polo Aw  2.0 GTI, -1.0 tsi 115 highline dsg 
  • Leuk
Waarderingen: xeoMe
- Polo GTI voor de zomer besteld.
- Levertijd: rond week 49 (2018)

Zojuist weer een keer met de dealer gebeld..
De auto moet nog geproduceerd worden. Dit vanwege de nieuwe WLTP wetgeving. Aldus de verkoper. :dizzy:
maar mijn "geluk" is wel dat de auto nog in Spanje geproduceerd wordt ipv Zuid-Afrika.


Nieuwe verwachte datum: midden/eind februari.

Ik heb geleerd dat de het woord "verwacht" een breed begrip is in de automotive wereld.
 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
- Polo GTI voor de zomer besteld.
- Levertijd: rond week 49 (2018)

Zojuist weer een keer met de dealer gebeld..
De auto moet nog geproduceerd worden. Dit vanwege de nieuwe WLTP wetgeving. Aldus de verkoper. :dizzy:
maar mijn "geluk" is wel dat de auto nog in Spanje geproduceerd wordt ipv Zuid-Afrika.


Nieuwe verwachte datum: midden/eind februari.

Ik heb geleerd dat de het woord "verwacht" een breed begrip is in de automotive wereld.


Heb zelf ook de VW polo GTI besteld op 12 november 2018. Gelukkig wordt die van mij ook geproduceerd in Spanje Pamplona. Ook werd mij verteld dat die in 2019 dit jaar in week 12 afgeleverd word. Weet eerlijk gezegd ook niet of het gehaald wordt. En er werd ook verteld dat de polo’s vanaf 2019 en (deels) in zuid-Afrika worden geproduceerd, en deels in Spanje (Pamplona) worden geproduceerd.
 
Laatst bewerkt:
Vw  Polo  2.0 GTI 
Heb zelf ook de VW polo GTI besteld op 12 november 2018. Gelukkig wordt die van mij ook geproduceerd in Spanje Pamplona. Ook werd mij verteld dat die in 2019 dit jaar in week 12 afgeleverd word. Weet eerlijk gezegd ook niet of het gehaald wordt. En er werd ook verteld dat de polo’s vanaf 2019 en (deels) in zuid-Afrika worden geproduceerd, en deels in Spanje (Pamplona) worden geproduceerd.


Ik vrees ook dat de verwachtingen niet kloppen.
Wel denk ik dat de auto alsnog in Spanje wordt geproduceerd. De verkoper vertelde duidelijk dat dit het geval is. Zodra Zuid-Afrika aan de orde was, zou de verwachting sowieso al later worden.

Maarja, je weet het nooit.
 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
- Polo GTI voor de zomer besteld.
- Levertijd: rond week 49 (2018)

Zojuist weer een keer met de dealer gebeld..
De auto moet nog geproduceerd worden. Dit vanwege de nieuwe WLTP wetgeving. Aldus de verkoper. :dizzy:
maar mijn "geluk" is wel dat de auto nog in Spanje geproduceerd wordt ipv Zuid-Afrika.

Ik vrees ook dat het later wordt. Ik heb geen GTI besteld, maar een simpele 95 pk.
Begin mei besteld... Leveren in week 34 - 37 - 39 - 50 - 52 - en toen was het stil.

Ik doe geen eens meer moeite om de dealer te bellen. Ze sturen je toch met een kluitje in het riet.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Ik vrees ook dat het later wordt. Ik heb geen GTI besteld, maar een simpele 95 pk.
Begin mei besteld... Leveren in week 34 - 37 - 39 - 50 - 52 - en toen was het stil.

Ik doe geen eens meer moeite om de dealer te bellen. Ze sturen je toch met een kluitje in het riet.


Begin mei besteld............. Dat is echt slecht dat je m nog niet hebt...........
Terwijl je in grote blijdschap moet zijn is het nu zo van: "ik zie het wel
wanneer die op de stoep staat". Het bedrijf, het merk en de dealer
hebben zo wel hun glans verloren...
 
  • Leuk
Waarderingen: JBurn en JipH
Ik vrees ook dat het later wordt. Ik heb geen GTI besteld, maar een simpele 95 pk.
Begin mei besteld... Leveren in week 34 - 37 - 39 - 50 - 52 - en toen was het stil.

Ik doe geen eens meer moeite om de dealer te bellen. Ze sturen je toch met een kluitje in het riet.

Als het nóg later wordt, dan word ik lichtelijk gek.

Asociaal dat in de automotive branche dit zomaar kan.
Zodra dit in de detailhandel, keukenindustrie enz. gebeurd, dan accepteert de massa het niet.
Nu gaat het juist om flinke bedragen, maar intussen weet de consument niet wanneer hij/zij het bestelde product eindelijk eens in ontvangst mag nemen.

Intussen betaal ik een duurder leasebedrag aan een shortlease auto (Nissan Micra..) omdat mijn huidige auto al weg is. Top.
 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!