Levertijd

Na lang wachten, is het nu eindelijk zo ver.
Me polo GTI is geleverd sinds gisteren middag.

En ik mag m al aanstaande donderdag ophalen.

kan bijna niet wachten . Hoop dat voor de andere mensen ook niet zo lang meer duurt en snel in hun polo mogen gaan rijden.
 

Bijlagen

  • 4223A04B-7B54-44C1-8BA6-7564B0913B1F.jpeg
    4223A04B-7B54-44C1-8BA6-7564B0913B1F.jpeg
    177.9 KB · Weergaven: 143
  • D0BAD709-A7EA-451B-834B-F8718ADE4012.jpeg
    D0BAD709-A7EA-451B-834B-F8718ADE4012.jpeg
    232.9 KB · Weergaven: 133
Vw  Polo  2.0 GTI 
Na lang wachten, is het nu eindelijk zo ver.
Me polo GTI is geleverd sinds gisteren middag.

En ik mag m al aanstaande donderdag ophalen.

kan bijna niet wachten . Hoop dat voor de andere mensen ook niet zo lang meer duurt en snel in hun polo mogen gaan rijden.

Nice...dat worden een paar onrustige nachtjes voor de aflevering. :mrgreen: MIjne gaat ergens volgende week in productie, planning volgens de dealer is begin maart rijden. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Arnaldo Tussevo
Na lang wachten, is het nu eindelijk zo ver.
Me polo GTI is geleverd sinds gisteren middag.

En ik mag m al aanstaande donderdag ophalen.

kan bijna niet wachten . Hoop dat voor de andere mensen ook niet zo lang meer duurt en snel in hun polo mogen gaan rijden.

Gefeliciteerd. Mooie auto.

En die van ons, na 8,5 maand wachten, eindelijk gearriveerd. Vrijdag ophalen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: xeoMe en Huzaar
Gisteren de Polo na lang wachten eindelijk opgehaald. Erg mooi. We hebben een style pakket, dus een geheel zwart interieur (ook de hemel), wat ik erg fraai vind. Alleen dit is dan weer wat minder. Wie verzint dit nu en op een zwarte zonneklep valt het extra op.
IMG_1409.jpg
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!