Levertijd

Eindelijk... En wat een ding zeg..

De Polo zelf (ook zonder GTI) is naar mijn idee echt een stuk volwassener geworden.
Een waar plezier om elke dag in te rijden.

In veel testen wint de Ford Fiesta ST het van de nieuwe Polo GTI.
"Sportiviteit" mist de Polo, in tegenstelling tot de Ford, volgens veel journalisten. "Geen echte Hot Hatch" zeggen weer andere.
Nou, hij is serieus sportief genoeg en dat terwijl hij een briljante mix maakt tussen comfort, luxe, ergonomie, moderniteit en klasse.
Leuk zo'n 3 cilinder schreeuwende en zwaar sturende Ford, maar al bovengenoemde punten mist hij naar mijn mening.
En die punten zorgen ervoor dat hij ook leuk is ná de 15.000 km's.

 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
Mooi! Mijne zou in dezelfde week geproduceerd worden maar ik heb niet zo’n link...

Vraag me overigens wel af hoe ze worden getransporteerd naar NL. Mij werd verteld dat mijne in week 9 geproduceerd werd en in week 11 in NL zou zijn.
Ze worden / Werden in Pamplona Spanje gemaakt vanaf daar ergens in de buurt vertrekt de PON trein lijn naar Leusden en worden ze van de trein afgereden. daarna worden ze weer op vrachtwagens geladen en naar de dealers gebracht.
Overigens begreep ik dat de Polo nu of vrij snel in ieder geval daar niet meer gemaakt gaat worden. de T-cross zal in die fabriek gemaakt worden en de productie van de Polo zal verhuizen naar ergens in Afrika. daar komen dan nog 6 weken bij voor een boot tocht...
Dus die van jou staat daar te wachten tot de trein vol is, is even onderweg en staat vervolgens weer is Leusden te wachten om naar de dealer te gaan al met al 2/3 weken zal er overheen gaan idd voor die bij jou dealer is.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Eindelijk... En wat een ding zeg..

De Polo zelf (ook zonder GTI) is naar mijn idee echt een stuk volwassener geworden.
Een waar plezier om elke dag in te rijden.

In veel testen wint de Ford Fiesta ST het van de nieuwe Polo GTI.
"Sportiviteit" mist de Polo, in tegenstelling tot de Ford, volgens veel journalisten. "Geen echte Hot Hatch" zeggen weer andere.
Nou, hij is serieus sportief genoeg en dat terwijl hij een briljante mix maakt tussen comfort, luxe, ergonomie, moderniteit en klasse.
Leuk zo'n 3 cilinder schreeuwende en zwaar sturende Ford, maar al bovengenoemde punten mist hij naar mijn mening.
En die punten zorgen ervoor dat hij ook leuk is ná de 15.000 km's.

Idd gelijk in, ik ben ook blij met de GTI en de polo zijn volwassenheid. goeie zit positie, fijn stuur, fijne stoelen vooral, en het comfort wat er is als je dat wil. en geen schreewerige 3 Cilinder
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: JBurn
Ze worden / Werden in Pamplona Spanje gemaakt vanaf daar ergens in de buurt vertrekt de PON trein lijn naar Leusden en worden ze van de trein afgereden. daarna worden ze weer op vrachtwagens geladen en naar de dealers gebracht.
Overigens begreep ik dat de Polo nu of vrij snel in ieder geval daar niet meer gemaakt gaat worden. de T-cross zal in die fabriek gemaakt worden en de productie van de Polo zal verhuizen naar ergens in Afrika. daar komen dan nog 6 weken bij voor een boot tocht...
Dus die van jou staat daar te wachten tot de trein vol is, is even onderweg en staat vervolgens weer is Leusden te wachten om naar de dealer te gaan al met al 2/3 weken zal er overheen gaan idd voor die bij jou dealer is.

Dan zal die van mij inderdaad net als die van Sander nog in Spanje worden gemaakt.

Nog 2 weekjes wachten dus! Klinkt nog lang maar als ik bedenk dat ik al sinds september wacht dan valt het wel mee
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-line  1.0 TSI 115pk 
Vraag: komen alle VAG auto's centraal bij Pon binnen?, er zijn ook officiële VAG dealers die niet zijn aangesloten bij de Pon groep, hoe komen zij aan hun auto's?
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Vraag: komen alle VAG auto's centraal bij Pon binnen?, er zijn ook officiële VAG dealers die niet zijn aangesloten bij de Pon groep, hoe komen zij aan hun auto's?
Pon is toch DE importeur voor Vag in NL? dus daar komen idd alle auto's centraal binnen, als ze niet aangesloten zijn betekend het niet dat ze daar geen auto's inkopen denk ik.
Of wellicht Importeren ze zelf uit duitsland om zo PON er tussen uit te laten
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Verhaal van Afrika klopt helaas ook.. Mijn AW is besteld bij de VW en staat nu gepland voor levering in week 34. Werd mij ook verteld dat de levertijd nu nog langer is omdat ze worden verscheept vanuit Afrika :(
 
Volkswagen  Polo Highline 7DSG  1.0 95pk 
Half jaar wachten is echt lang ja, vooral als je in een gebakje zoals een fiat cinquecento rijdt op het moment Big Grin Maar met het vooruitzicht om in de nieuwe polo te stappen hou ik het nog wel vol denk ik
 
Volkswagen  Polo Highline 7DSG  1.0 95pk 
Jeetje wat een levertijden. Zou je toch spontaan van gaan overwegen om het showroommodel maar over te komen Stick Out Tongue

Dat zou ik sowieso al doen.

In oktober besloten de nieuwe GTI te nemen. Uiteraard wilde ik niet wachten op na de zomer van 2019 om hem pas te krijgen.
Heel het dealerland afgebeld of ze een GTI in bestelling hebben staan die voldoet aan mijn wensen.
En ja, vorige week vanuit Rotterdam naar Drachten gereden om de Polo daar te halen.

Qua opties enz. is hij bijna helemaal hoe ik hem wilde. En ik heb hem een flink stuk eerder.
 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
Ja bijna wel, het is dat de mijne vanuit de leasemaatschappij komt.
Leasemaatschappij kan deze gewoon bij de dealer weg kopen hoor. die hoeven niet perse nieuw besteld te worden, want dan worden ze ook bij een dealer in het land aangekocht, ik snap dat de 1.5 er nog niet is dus je moet wel wachten maar het is mogelijk
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Leasemaatschappij kan deze gewoon bij de dealer weg kopen hoor. die hoeven niet perse nieuw besteld te worden, want dan worden ze ook bij een dealer in het land aangekocht, ik snap dat de 1.5 er nog niet is dus je moet wel wachten maar het is mogelijk

Dat geloof ik ook wel, was nooit ter sprake gekomen en mij ok eerlijk te zijn ontschoten. Ach ja

haha als je nou gewoon tevreden was met een comfortline... duurde het niet zo langBig GrinBig Grin

hou op hoor. Weet je, die paar maandjes exta , kan er dan ook wel bij. Ik heb er iig zin in!
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI 150pk DSG 
Dat geloof ik ook wel, was nooit ter sprake gekomen en mij ok eerlijk te zijn ontschoten. Ach ja



hou op hoor. Weet je, die paar maandjes exta , kan er dan ook wel bij. Ik heb er iig zin in!
haha! ik zou ook lekker geduld hebben hoe leuker het straks is als je hem ophaalt, kon ook echt niet wachten toen me GTI net van de trailer af kwam en bij de dealer zag staan opeens
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ja precies ik heb ook een lease, en enige wat de leasemaatschappij gedaan heeft is tegen de lokale vw dealer gezegd bestel deze auto voor hem, en of die nu uit showroom komt of nieuw gemaakt wordt boeit ze niks :)
 
Volkswagen  Polo AW High Line  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!