Levertijd

Even extra aanvulling niet alles loopt dus blijkbaar via pon import, ik kan bijvoorbeeld niet mijn handleiding opvragen via volkswagen website omdat hij niet via pon geïmporteerd is. Dus dje status link heeft niks te maken met pon, denk ik ben wel blij dat die nog in Spanje is gemaakt! Dealer vertelde mij als jullie nu besteld krijg je hem waarschijnlijk in week 42
 
Volkswagen  Polo AW High Line  1.0 TSI 
Kreeg vandaag te horen dat ik hem pas eind november kan verwachten.... Dat is een levertijd van 240 dagen!

Polo Highline Business R (115pk)

Belachelijk al zeg ik het zelf.
 
Volkswagen  Polo  1.0 115pk 
Sterkte met wachten, het is het uiteindelijk wel waard. Ik hoorde van mn dealer dat vanaf september wltp 2.0 eraan komt. Hopelijk hebben ze van de vorig jaar geleerd, anders koester die 240 dagen maar.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-line  1.0 TSI 115pk 
Kreeg vandaag te horen dat ik hem pas eind november kan verwachten.... Dat is een levertijd van 240 dagen!

Polo Highline Business R (115pk)

Belachelijk al zeg ik het zelf.
er worden er zoveel besteld, je komt gewoon achteraan het lijstje te staan, erg gewilde auto. dus ja belachelijk... harder bouwen dan nu gaan ze niet
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Wanneer had je de auto besteld heb precies dezelfde besteld alleen geen rline extirieur de mijne op 29 November besteld
Mooie bak trouwens.
als je hem op 29 november heb besteld dan mag je nog wel even wachten hoor! levertijd van die bak met wat opties als je nu besteld staat op 8 maanden +

De Dealer heeft toch wel een geschatte productie week voor je?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!