Levertijd

Er zijn in Nederland ook VAG dealers die geen banden heeft met de Pon groep, men haalt de auto's via andere kanalen binnen.
Dat klopt maar dan veranderd er nog steeds niks aan de info die ze hebben over een voorlopige productie week, tenzij ze 2e hansjes gaan importeren, maar deze is nieuw besteld
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
als je hem op 29 november heb besteld dan mag je nog wel even wachten hoor! levertijd van die bak met wat opties als je nu besteld staat op 8 maanden +

De Dealer heeft toch wel een geschatte productie week voor je?
Ja half april wordt de auto gebouwd, dan nog verschepen mag hopen dat ik hem voor 20 juni heb dan gaan we op valantie.
 
Volkswagen  Polo  1.0 tsi 
Eind januari een 95pk comfortline business in pareleffect lak besteld met de volgende opties:
  • Led pakket
  • Spiegelpakket
  • Licht en zicht pakket
  • Las minas velgen 16 inch
Hij wordt in de loop van mei geleverd. Nog redelijk snel gegaan. Volgens de dealer werd hij nog in spanje gemaakt.
 
Volkswagen  Polo AW comfortline business  1.0 95pk 
Hallo, mijn naam is Eric (nieuw hier)
rij nu nog een golf maar de polo is besteld, nu heb ik een vraag;

Ik heb eind oktober 2018 de volgende POLO AW besteld;

Volkswagen Polo (6) Comfortline Business KJ 2018 1.0 70 kW / 95 pk TSI Hatchback 7
versn. DSG


White silver metallic
Gf, titaanzwart
Sturing
Kofferbakmat & telefoonhouder
Climatronic
Style pakket
Banden 185/65 r15
Sturing
Productie 2019
Prijsverhoging kj 2019
Zonder type-aanduiding
Parkeersensoren (pdc)
Active info display
Licht & zicht pakket

Iemand enig idee hoelang de levertijd is?
 
Vw  Polo AW  1.0 DSG 95 PK 
Hallo, mijn naam is Eric (nieuw hier)
rij nu nog een golf maar de polo is besteld, nu heb ik een vraag;

Ik heb eind oktober 2018 de volgende POLO AW besteld;

Volkswagen Polo (6) Comfortline Business KJ 2018 1.0 70 kW / 95 pk TSI Hatchback 7
versn. DSG


White silver metallic
Gf, titaanzwart
Sturing
Kofferbakmat & telefoonhouder
Climatronic
Style pakket
Banden 185/65 r15
Sturing
Productie 2019
Prijsverhoging kj 2019
Zonder type-aanduiding
Parkeersensoren (pdc)
Active info display
Licht & zicht pakket

Iemand enig idee hoelang de levertijd is?
Sorry hoor maar dit vraag je toch gewoon bij de dealer na waar je hem besteld heb, of de lease toko waar die vandaan komt, die hebben een voorlopige productie week in het systeem staan, ergens rond die tijd word die gebouwd. dit kunnen wij toch met geen mogelijkheid weten. is bij iedere polo weer anders, wordt in 2 landen gemaakt, de ene komt met de trein de ander met de boot
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
@Mfeye75 heb je wel echt geluk kwa levertijd.. Denk dat het dan toch aan de uitvoering ligt heb namelijk zelf een highline in bestelling en is eind januari geplaatst en staat momenteel voor levering in augustus

Klopt, ik vind het ook erg snel. De dealer gaf eerst aan dat de auto pas in augustus geleverd zou worden. We zullen zien of hij er volgende maand is.. hoop natuurlijk van wel :)
 
Volkswagen  Polo AW comfortline business  1.0 95pk 
Hallo, mijn naam is Eric (nieuw hier)
rij nu nog een golf maar de polo is besteld, nu heb ik een vraag;

Ik heb eind oktober 2018 de volgende POLO AW besteld;

Volkswagen Polo (6) Comfortline Business KJ 2018 1.0 70 kW / 95 pk TSI Hatchback 7
versn. DSG


White silver metallic
Gf, titaanzwart
Sturing
Kofferbakmat & telefoonhouder
Climatronic
Style pakket
Banden 185/65 r15
Sturing
Productie 2019
Prijsverhoging kj 2019
Zonder type-aanduiding
Parkeersensoren (pdc)
Active info display
Licht & zicht pakket

Iemand enig idee hoelang de levertijd is?

He Erik!

Welkom, mooie configuratie.

Ik heb hem begin oktober besteld en rij heb al dikke maand. Maar zoals jm89 al zegt kan je beter even de dealer contacteren. Het is anders giswerk.

Laat maar weten als je meer te weten bent gekomen
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-line  1.0 TSI 115pk 
De Polo is ontzettend populair, een nieuwe fabriek in Duitsland had die lange levertijd een flink stuk kunnen bekorten, en dan heb je een Polo waarvan je kunt zeggen : " Made in Germany".
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Joh wat maakt dat nu uit waar dat ding in elkaar gezet wordt, want dat is het. Gros gebeurd door robots en het design komt van Duitsland.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-line  1.0 TSI 115pk 
Ook vorig jaar begin oktober besteld, zou eerst april geleverd worden, nu beloven ze in juni. Wat een drama! Krijg m’n huis eerder opgeleverd (terwijl ze later met bouwen begonnen zijn).
 
Volkswagen  Polo Highline 115 pk DSG  1.0 TSI 115PK 
Goedemorgen allemaal,

Newbie hier. Leuke forum lijkt me dit maar wel beangstigend als ik alle levertijden hier zo lees.

Zelf de volgende auto besteld op 16 april via alphabet carlease. Even goed om erbij te vermelden. Gaat via mijn werkgever en afgelopen woensdag 8 mei te horen gekregen dat ze nog bezig zijn met het lease contract, niet duidelijk of de auto zelf echt besteld is door de leasemaatschappij. Ben benieuwd wanneer er dus geleverd gaat worden...

Configuratie:

Polo 1.0 TSI 70kW Highline Business R
Kleur White Silver metallic
Bekleding R-Line Art Velours/carbon

Winterpakket (i.c.m stoffen bekleding)
Advance pakket
Licht- en zichtpakket
R-Line exterieur- en interieurpakket

Motoraanduiding op achterklep laten vervallen
High-end geluidsysteem Beats®
Radio- en multimediasysteem 'Composition Media'
Telefoon draadloos oplaadbaar
Decorinleg "Silver Silk" mat op dashboard en deurpanelen
Active Info Display
Achteruitrijcamera (Rear View)
Dodehoeksensor (Side Assist) met uitparkeerassistent
Sleutelloos vergrendel- en startsysteem
Spiegelpakket
Velgen 'Bonneville' bi-color, 17 inch

Hopende jullie up to date te houden en ik zag een paar mooie foto's voorbij komen. Ben dus ook benieuwd naar jullie mooie auto's die nog aan het wachten zijn op levering!
 
Polo  Highline Business R  1.0 TSI 95Pk 
Goedemorgen allemaal,

Newbie hier. Leuke forum lijkt me dit maar wel beangstigend als ik alle levertijden hier zo lees.

Zelf de volgende auto besteld op 16 april via alphabet carlease. Even goed om erbij te vermelden. Gaat via mijn werkgever en afgelopen woensdag 8 mei te horen gekregen dat ze nog bezig zijn met het lease contract, niet duidelijk of de auto zelf echt besteld is door de leasemaatschappij. Ben benieuwd wanneer er dus geleverd gaat worden...

Configuratie:

Polo 1.0 TSI 70kW Highline Business R
Kleur White Silver metallic
Bekleding R-Line Art Velours/carbon

Winterpakket (i.c.m stoffen bekleding)
Advance pakket
Licht- en zichtpakket
R-Line exterieur- en interieurpakket

Motoraanduiding op achterklep laten vervallen
High-end geluidsysteem Beats®
Radio- en multimediasysteem 'Composition Media'
Telefoon draadloos oplaadbaar
Decorinleg "Silver Silk" mat op dashboard en deurpanelen
Active Info Display
Achteruitrijcamera (Rear View)
Dodehoeksensor (Side Assist) met uitparkeerassistent
Sleutelloos vergrendel- en startsysteem
Spiegelpakket
Velgen 'Bonneville' bi-color, 17 inch

Hopende jullie up to date te houden en ik zag een paar mooie foto's voorbij komen. Ben dus ook benieuwd naar jullie mooie auto's die nog aan het wachten zijn op levering!
ik weet dat de levering van een polo besteld in april met zulke opties best lang kan duren... geschatte leverdatum van een collega.. 13Jan 2020
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
ik weet dat de levering van een polo besteld in april met zulke opties best lang kan duren... geschatte leverdatum van een collega.. 13Jan 2020

Pff echt een lange levertijd... Ik ben benieuwd aangezien ik op 8-mei te horen kreeg dat ze nog op contractondertekening aan het wachten zijn.
 
Polo  Highline Business R  1.0 TSI 95Pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!