Levertijd

Snelle reactie op mijn mailtje: alle polo’s zijn blijkbaar doorgeschoven. Mijne nu in week 9 geproduceerd en dan week 11 in NL is mij nu verteld. Toen ik hem afsloot werd mij eind februari als verwachting gegeven. Kleine maand later dus. Wel blij dat ik nu een “officiële” datum/week heb.

@rmeijer2502 24 weken valt nog mee. Er zitten hier mensen op het forum die al begin vorig jaar besteld hebben en nu pas langzaam de auto krijgen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-line  1.0 TSI 115pk 
Vind het echt absurd als ik alle verhalen hier lees over de lange levertijden.. 8 tot 12 weken zou normaal moeten zijn en moet toch ook haalbaar zijn voor grote namen als volkswagen

Hoop echt dat de mijne niet zolang op zich laat wachten want kan nu al niet meer wachten om mijn gele fiat aan de kant te schuiven en een echte auto te rijden :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo Highline 7DSG  1.0 95pk 
Vind het echt absurd als ik alle verhalen hier lees over de lange levertijden.. 8 tot 12 weken zou normaal moeten zijn en moet toch ook haalbaar zijn voor grote namen als volkswagen

Hoop echt dat de mijne niet zolang op zich laat wachten want kan nu al niet meer wachten om mijn gele fiat aan de kant te schuiven en een echte auto te rijden :mrgreen:

Die van ons is vorige week geleverd na bijna 9 maanden. Ik hoorde van de verkoper dat eerst de WLTP de boosdoener was, maar nu de productielijnen. Die van mij is in Pamplona geproduceerd, net als de meeste Polo's. Eerst hadden ze 3 productielijnen voor de fabricage maar de nieuwe T-Roc wordt daar nu ook geproduceerd en die neemt 2 van de 3 productielijnen in beslag, waardoor er 1 over blijft voor de Polo en het dus allemaal opschuift. Het is voor de dealers ook niet te doen zo. Ze krijgen steeds data door die later helemaal weer niet kloppen en bellen daardoor de klant ook maar niet meer totdat de leverdatum helemaal zeker is.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Die van ons is vorige week geleverd na bijna 9 maanden. Ik hoorde van de verkoper dat eerst de WLTP de boosdoener was, maar nu de productielijnen. Die van mij is in Portugal geproduceerd, net als de meeste Polo's. Eerst hadden ze 3 productielijnen voor de fabricage maar de nieuwe T-Roc wordt daar nu ook geproduceerd en die neemt 2 van de 3 productielijnen in beslag, waardoor er 1 over blijft voor de Polo en het dus allemaal opschuift. Het is voor de dealers ook niet te doen zo. Ze krijgen steeds data door die later helemaal weer niet kloppen en bellen daardoor de klant ook maar niet meer totdat de leverdatum helemaal zeker is.

Te gek voor woorden eigenlijk dat door een ander model de lijnen worden veranderd.. Hoeveel fabrieken hebben ze wereldwijd van Volkswagen en dan nog de lijnen delen met andere type voertuigen, pak gewoon 1 type auto aan per fabriek dan gaat het toch veel sneller voor iedereen.

Volgens de leasemaatschappij word de mijne in zuid-afrika geproduceerd en de mail die ik heb ontvangen is slecht een indicatie van de levertijd hoorde binnenkort de echte levertijd.. Even afwachten nog dus
 
Volkswagen  Polo Highline 7DSG  1.0 95pk 
Volgens de leasemaatschappij word de mijne in zuid-afrika geproduceerd en de mail die ik heb ontvangen is slecht een indicatie van de levertijd hoorde binnenkort de echte levertijd.. Even afwachten nog dus

Ik heb begrepen dat de Polo's ook in Zuid-Afrika worden geproduceerd. Lekker eindje weg. Ik schreef dat die van ons in Portugal was geproduceerd maar dat moet natuurlijk Pamplona (Zuid-Spanje zijn).

Ik hoop voor jullie dat de wachttijd mee zal vallen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Gisteren de Polo na lang wachten eindelijk opgehaald. Erg mooi. We hebben een style pakket, dus een geheel zwart interieur (ook de hemel), wat ik erg fraai vind. Alleen dit is dan weer wat minder. Wie verzint dit nu en op een zwarte zonneklep valt het extra op.
IMG_1409.jpg
Zonneklep uit Engeland bestellen, daar zit het vast andersom, dus dan kan je klep bestellen zonder
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: JipH en HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!