Levertijd

Goeie! Ik pas 14:30 haha, benieuwd naar onze kentekens @xeoMe en @Huzaar .
Waar moeten jullie hem ophalen?

Kenteken weet ik al een week: XD-000-X. Ze waren er op tijd bij om het aan te vragen; wordt echter pas op 2 jan op naam gezet, als ik 's middags de auto op kan halen bij Van Mossel in Tilburg. Groene kaart heb ik al!
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: xeoMe
Kenteken weet ik al een week: XD-000-X. Ze waren er op tijd bij om het aan te vragen; wordt echter pas op 2 jan op naam gezet, als ik 's middags de auto op kan halen bij Van Mossel in Tilburg. Groene kaart heb ik al!

Mooi kenteken, ik Wittebrug in Den Haag.
Krijg gelukkig ook een mooi setje luxe kentekenplaten erbij dat is niet standaard en kon je ook niet kiezen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 135pk 
  • Leuk
Waarderingen: Huzaar
Kenteken weet ik al een week: XD-000-X. Ze waren er op tijd bij om het aan te vragen; wordt echter pas op 2 jan op naam gezet, als ik 's middags de auto op kan halen bij Van Mossel in Tilburg. Groene kaart heb ik al!
Super dik je kenteken !

Mooi kenteken, ik Wittebrug in Den Haag.
Krijg gelukkig ook een mooi setje luxe kentekenplaten erbij dat is niet standaard en kon je ook niet kiezen.
Lekker dichtbij, voor mij Amersfoort. Misschien zie ik je nog wel rijden dan. Ik kom zelf uit Zoetermeer.
 
Volkswagen Polo  Polo AW  1.0 TSI 115 pk Highline R-Line DSG 
  • Leuk
Waarderingen: xeoMe
Oude auto verkocht, nu wachten tot 2 jan. Particulier verkocht, leverde meer op dan inruilen. Gelukkig mag ik hem nog gebruiken tot donderdag, dan gaat hij ons land verlaten.

Maar op 2 jan.......Big Grin
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en xeoMe
Die van mij is, XH-000-J, ook op de cijfers na dan.

ik heb er net de dealer over aangesproken. volgens hem kan de Van Mosselgroep maar 150 kentekens per dag aanvragen, en het is vanzelfsprekend druk de laatste weken van het jaar. D us mijn kenteken maar tijdig aangevraagd :(. enfin, op het kentekenbewijs staat gelukkig 2019!
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Klopt:) Is dit erg dan? Het klinkt namelijk alsof je dit vervelend vind oid. Ik heb voordat ik deze nieuwe polo heb besteld, ook altijd Volkswagen gereden en dan ook met name een polo. Nu het geluk dat er bij mijn functie een leaseauto zit;)

Nee hoor, helemaal niet erg, ik ben alleen erg jaloers. Het is net als HoMi zegt... Ik nader al de 8 maanden wachttijd en nog steeds geen productiedatum omdat leasemaatschappijen voor gaan en particulieren steeds meer naar achteren worden geschoven.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: MisterT en Huzaar
Ik denk dat. nu het einde van het jaar in zicht is, de leasewagens wel zo'n beetje uitgeleverd zijn voorlopig. Mss dat de particulier nu eindelijk aan de beurt komt.
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Jullie boffen maar. Ben benieuwd of die van mij ooit nog geleverd wordt. Heb mijn hele leven Volkswagen gereden, maar nu dus duidelijk een verkeerde keuze gemaakt. Dit wordt in ieder geval de laatste Volkswagen als hij onverhoopt toch nog ooit geleverd wordt.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Hier nog steeds niets. Zelfs niet na een stille hint met een voorhamer (Kaartje beste wensen met een Polo GTI erop :mrgreen:)..helemaal niets!.

xx5kw1d.jpg
 
Jullie boffen maar. Ben benieuwd of die van mij ooit nog geleverd wordt. Heb mijn hele leven Volkswagen gereden, maar nu dus duidelijk een verkeerde keuze gemaakt. Dit wordt in ieder geval de laatste Volkswagen als hij onverhoopt toch nog ooit geleverd wordt.

Vast wel :) Komt altijd goed. Je moet het zo zijn, onze Polo's zijn straks nieuwer joh! Big GrinStick Out Tongue Rijden zij al in een "oud" blik rond.
 
  • Leuk
Waarderingen: JipH en Huzaar
Voor zover ik weet had het te maken met de nieuwe emissienormen, de WPTL, die halverwege vorig jaar zijn vastgesteld. Nu dat eenmaal geregeld is, zal de levertijd weer naar normaal gaan. Blijft natuurlijk wel de vraag wat in dezen normaal is...
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!