Levertijd

Euhhh ....:rolleyes: Zij sturen een bericht met een verwachtte afleverdatum en dan bel ik en lijkt het alsof ik wel de gek ben:unamused: nou dan gaan we maar weer wachten nog een maand of twee:confused:

Klinkt voor mij heel bekend! Halverwege de bestelling al 3 maanden vertraging opgelopen en nu weer een maand. Ging precies zoals je hierboven beschreef.

Ik ben er niet akkoord mee gegaan en heb nu als compensatie een vervangende auto, kosteloos.

Zolang zij niet leveren, maak ik mooi kilometers met hun auto, welke ze extern huren en ze dus goed geld kost :)
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 90PK 
  • Leuk
Waarderingen: Besart-S

zd6m3y3wc0oj.jpeg
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Kijkt wat makkelijker, mooie Polo! (y)
Volgende zomer seizoen komen er onder mijn AW ook Pamplona's, maar dan de Dark Adamantium's. :cool:

zd6m3y3wc0oj.jpeg
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Gaat lekker!!!!:confused2: Vandaag bericht gehad van leasemaatschappij. Verwachting is weer opgeschoven door dealer van 11-10-2019 naar 10-01-2020. Aan de leasemaatschappij gevraagd hoe dit kan gezien ik de dealer afgelopen donderdag nog heb gesproken en zij nog 3 a 4 weken de auto verwachten.

Reden: "Vertraging bij de fabriek. Verwachting levering is week 47. Na 15-11 is er een aflevering stop i.v.m. registratie in 2020."
(Toevallig is week 47 de week net na 15-11)

Nu maar melding gemaakt bij mijn werkgever gezien de afspraak is dat leasemaatschappij binnen 3 maanden moeten leveren na bestelling en ik al sinds april aan het wachten ben :disappointed:. Ik weet dat anderen langer hebben gewacht maar ik verwacht in ieder geval een auto in dezelfde klasse in de tussentijd te rijden als er niet op tijd geleverd wordt...
 
Polo  Highline Business R  1.0 TSI 95Pk 
Gaat lekker!!!!:confused2: Vandaag bericht gehad van leasemaatschappij. Verwachting is weer opgeschoven door dealer van 11-10-2019 naar 10-01-2020. Aan de leasemaatschappij gevraagd hoe dit kan gezien ik de dealer afgelopen donderdag nog heb gesproken en zij nog 3 a 4 weken de auto verwachten.

Reden: "Vertraging bij de fabriek. Verwachting levering is week 47. Na 15-11 is er een aflevering stop i.v.m. registratie in 2020."
(Toevallig is week 47 de week net na 15-11)

Nu maar melding gemaakt bij mijn werkgever gezien de afspraak is dat leasemaatschappij binnen 3 maanden moeten leveren na bestelling en ik al sinds april aan het wachten ben :disappointed:. Ik weet dat anderen langer hebben gewacht maar ik verwacht in ieder geval een auto in dezelfde klasse in de tussentijd te rijden als er niet op tijd geleverd wordt...

die van jou is eerder in productie gegaan dan de mijne. Dat belooft wat
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
Gaat lekker!!!!:confused2: Vandaag bericht gehad van leasemaatschappij. Verwachting is weer opgeschoven door dealer van 11-10-2019 naar 10-01-2020. Aan de leasemaatschappij gevraagd hoe dit kan gezien ik de dealer afgelopen donderdag nog heb gesproken en zij nog 3 a 4 weken de auto verwachten.

Reden: "Vertraging bij de fabriek. Verwachting levering is week 47. Na 15-11 is er een aflevering stop i.v.m. registratie in 2020."
(Toevallig is week 47 de week net na 15-11)

Nu maar melding gemaakt bij mijn werkgever gezien de afspraak is dat leasemaatschappij binnen 3 maanden moeten leveren na bestelling en ik al sinds april aan het wachten ben :disappointed:. Ik weet dat anderen langer hebben gewacht maar ik verwacht in ieder geval een auto in dezelfde klasse in de tussentijd te rijden als er niet op tijd geleverd wordt...
Vind het nog steeds raar dat ze gewoon anderhalve maand van te voren niet willen leveren omdat het bouwjaar naar 2020 te verschuiven. Ik had mijne ook in April besteld en die mag ik over anderhalve week ophalen, maar als hij 2 weken later had gekomen zou ik ook tot 2020 moeten wachten. Erg vervelend.
 
Volkwagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 95pk 
die van jou is eerder in productie gegaan dan de mijne. Dat belooft wat

Ik ben eerlijk gezegd een beetje sceptisch over de verwachting van week 47... alsof ze expres de auto achter (willen) houden ook al komt deze een net voor half november binnen om em maar "als nieuw" te registreren... Of het ligt gewoon aan mij dat ik het zo klote vind dat ik nog langer moet wachten straks.
 
Polo  Highline Business R  1.0 TSI 95Pk 
ieder jaar wat er later op het kenteken staat ook al is dat 1 januari is gunstiger voor de verkoop na die tijd voor de lease maatschappijen.
Bijzonder dat jullie de afspraak hebben dat ze binnen 3 maanden moeten leveren, dat is bij heel veel merken een probleem, tenzij je een Dacia wil...
Ze kunnen je toch gewoon in een huur auto /voorloop auto stoppen, genoeg polo's die daarvoor klaar staan. uiteindelijk kan je zo'n leasemaatschappij maar weinig doen denk ik, je betaald nog niet voor de auto dus wat heb je te verwachten of te willen...
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Gaat lekker!!!!:confused2: Vandaag bericht gehad van leasemaatschappij. Verwachting is weer opgeschoven door dealer van 11-10-2019 naar 10-01-2020. Aan de leasemaatschappij gevraagd hoe dit kan gezien ik de dealer afgelopen donderdag nog heb gesproken en zij nog 3 a 4 weken de auto verwachten.

Reden: "Vertraging bij de fabriek. Verwachting levering is week 47. Na 15-11 is er een aflevering stop i.v.m. registratie in 2020."
(Toevallig is week 47 de week net na 15-11)

Nu maar melding gemaakt bij mijn werkgever gezien de afspraak is dat leasemaatschappij binnen 3 maanden moeten leveren na bestelling en ik al sinds april aan het wachten ben :disappointed:. Ik weet dat anderen langer hebben gewacht maar ik verwacht in ieder geval een auto in dezelfde klasse in de tussentijd te rijden als er niet op tijd geleverd wordt...

Niet eens eerste week van Januari..
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
  • Leuk
Waarderingen: Besart-S
Ik heb mijn Polo begin april besteld en ik hoorde van de dealer dat hij in week 39 gemaakt is en dat de afleverdatum waarschijnlijk ergens in week 45 gaat plaatsvinden. 7maanden is lang zat vindt ik..
 
Volkswagen  Polo AW  1.0TSI 70kw 
ieder jaar wat er later op het kenteken staat ook al is dat 1 januari is gunstiger voor de verkoop na die tijd voor de lease maatschappijen.
Bijzonder dat jullie de afspraak hebben dat ze binnen 3 maanden moeten leveren, dat is bij heel veel merken een probleem, tenzij je een Dacia wil...
Ze kunnen je toch gewoon in een huur auto /voorloop auto stoppen, genoeg polo's die daarvoor klaar staan. uiteindelijk kan je zo'n leasemaatschappij maar weinig doen denk ik, je betaald nog niet voor de auto dus wat heb je te verwachten of te willen...

Ik verwacht ook een huur/voorloop auto daarom het bericht naar mijn werkgever. Daar heb ik al eerder om gevraagd maar toen ben ik een beetje afgewimpeld en boeide het mij toen niet zo veel... ik rij nu in een renault cli(k)o (niks van extra opties) en ben dat ding gewoon zat. Vooral als je niet eens een simpel werkende bluetooth verbinding hebt omdat dat model een moederboard heeft die het niet eens aan kan (haperingen bij het luisteren van muziek en soms zelfs compleet verbinding verliezen met mijn telefoon). Daar is ook nooit een terugroep actie voor geweest en vanuit Renault kunnen ze en willen ze daar ook niks aan doen :)
 
Polo  Highline Business R  1.0 TSI 95Pk 
Mijn verwachtingen mbt de levering van mijn Polo gaan ook omhoog en omlaag. Het ene moment lees ik hier dat iedereen zijn datum naar voren wordt gehaald en het andere moment toch weer uitgesteld. De mijne zou geleverd worden in week 48, ik heb daarom gister ook maar een mailtje naar de dealer gestuurd hoe de voortgang er nu uit ziet!
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!