Levertijd

Ik mag nu dus ook een auto bestellen via de zaak, offerte opgevraagd, goed gekeurd allemaal leuk maar zie wel op tegen die levertijd..... collega had een Mazda 3 in echt 2 maanden tijd binnen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
maar zie wel op tegen die levertijd..... collega had een Mazda 3 in echt 2 maanden tijd binnen.
Het is vooral de overweging of je het waard vindt zo lang te wachten, ik kies bewust voor de Polo en zit dan ook nu ergens in week 17 (2020) qua levertijd. Ik heb nu al een Polo AW die zo goed goed bevalt qua kwaliteit en rijeigenschappen dat ik geen twijfel heb om te switchen naar bijvoorbeeld een Clio of Mazda3 en opnieuw een Polo koop.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Ja ik snap je zeker hoor, heb zelf alleen maar Polo’s gehad tot nu toe. Vind een clio ofzo dan toch net weer het net niet zeg maar, zeker naast zn leuke aangekleden Polo. Zal het uiteindelijk wel worden maar pff dit gaat zo lang duren heeh
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
dat laatste, maar de woorden van de dealer neem ik ondertussen met een korreltje zout haha!

Maar wacht eens, eerst zou de auto ins week 39 geleverd worden? Week 32 tot 39 is 7 weken. Precies wat elke dealer lijkt te hanteren. Maar jij krijgt 'm in week 34. Dus totaal 12 weken. Als ze bij mij leuk 12 weken hanteren kan ik inderdaad ook wachten tot januari. Gelukkig is het een lease auto en betaal ik niet uit eigen zak. Dus het stoort mij verder niet zo
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
Ik heb vandaag een mail ontvangen dat de productie staat ingepland in week 2 en dat ze vanaf dan ongeveer 12 weken nodig hebben om hem af te leveren. TWAALF WEKEN!! o_O
Even mijzelf citeren. Vandaag (één dag later) krijg ik een mail dat er vandaag met de bouw gestart wordt o_O
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
krijg ik een mail
Tof dat jullie allemaal mails ontvangen over de status! Ik heb eerder bij mijn huidige Polo, maar ook niet bij de nu bestelde Polo, nog nooit enige mail of wat dan ook ontvangen :confused: Is dat een "dienst" die iedere dealer kan leveren of komt het vanuit PON?
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Zeer fijn vooruitzicht.
Ik heb mijn auto midden juli besteld maar helaas krijg ik vanuit de leasemaatschappij niks te horen over een eventuele productie/afleverdatum.
Nadat ik de auto had besteld kreeg ik wel te horen dat de aflevertijd op week 4 van 2020 stond.
2 weken geleden nog om een update gevraagd maar die konden zij niet geven.

Contacteer de dealer. Zij weten doorgaans
Even mijzelf citeren. Vandaag (één dag later) krijg ik een mail dat er vandaag met de bouw gestart wordt o_O
Mooi! Wanneer besteld?
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Ik mag nu dus ook een auto bestellen via de zaak, offerte opgevraagd, goed gekeurd allemaal leuk maar zie wel op tegen die levertijd..... collega had een Mazda 3 in echt 2 maanden tijd binnen.
Omdat ik niet zo lang wilde wachten, heb ik dus een Seat FR besteld. Standaard veel meer optie's er op en nog geen 3 maanden levertijd.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Het ging vanochtend opeens heel snel.. Ontving eerst een bericht met de sneak peek:

CBE92724-D963-4AE1-9FE4-B00ADA2FF72C.jpeg
(Op mijn verzoek heeft hij geen heel filmpje gemaakt. Wacht al zo lang, hoef ik nu geen spoiler)

volgende week vrijdag om 13:00 ophalen!!
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 90PK 
  • Leuk
Waarderingen: ShaRule
Normaal ben ik blij voor anderen. Maar in dit geval...wuut. Welke uitvoeting?

1.5 TSI Highline Business R met wat extra opties, zie eerdere post:
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
1.5 TSI Highline Business R met wat extra opties, zie eerdere post:

Oww super mooi. Sws minder wachtrij voor een 1.5 HB R. Dus ik snap dat je snel aan de beurt ben!
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!