Levertijd

Vandaag belde de dealer.. Hij was door PON voorzien van foutieve informatie over de week waarin onze auto zou worden afgeleverd.

We mogen nog eens vier weken geduld hebben, want hij staat nog ergens in het laadruim van een vrachtschip :cry:

Alles bij elkaar zou onze Polo dan 18 weken later dan worden geleverd dan was aangegeven bij het tekenen van het contract.

De verkoper schaamt zich dood en heeft er bij PON op aangedrongen dat zij nu maar eens met een compensatievoorstel moeten komen (ik had van de dealer al 250 EUR aan accessoires naar keus uit de VW shop aangeboden gekregen).

Met een 20 jaar oude auto die hoog nodig aan vervanging toe is en een hoogzwangere vrouw, begint het allemaal wel heel irritant te worden :rage:

Maandag belt de dealer terug met het voorstel van PON en de reactie op mijn verzoek om kosteloos vervangend vervoer te regelen zolang we nog wachten op onze eigen Polo.

To be continued..
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 90PK 
zou zeker fijn zijn als je uberhaupt compensatie krijgt, maar ik denk dat VW dit wel heeft afgetimmert in de kleine lettertjes. 1250 compensatie en vervolgens een lekker open dakje krijgen zou helemaal top zijn :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Mijn auto word deze week ergens geproduceerd volgens de legende.....Stick Out Tongue. Nog geen mail ontvangen DAT ie ook werkelijk in productie is gegaan. Zal deze week wel ergens gaan komen. Bestelling is van 17 Juli.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Nog geen mail ontvangen DAT ie ook werkelijk in productie is gegaan. Zal deze week wel ergens gaan komen. Bestelling is van 17 Juli.

Na het bericht dat de auto in productie was gegaan, hebben we niets meer ontvangen. Het is dat ik via de dealer moest horen dat hij onderweg was en deze week zou worden geleverd. Om vervolgens te horen dat dat niet klopte en het nog 4 weken duurt :nomouth:

Je kunt de link van die automatische emailtjes aanpassen en ontdekken welke er nog zouden moeten volgen. Als het goed is staat er een cijfertje aan het eind van de link. 1 voor de eerste stap, 2 voor de tweede, etc. Als je dat cijfertje zelf aanpast.. ontdek je wat er nog komt :sunglasses:
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 90PK 
Na het bericht dat de auto in productie was gegaan, hebben we niets meer ontvangen. Het is dat ik via de dealer moest horen dat hij onderweg was en deze week zou worden geleverd. Om vervolgens te horen dat dat niet klopte en het nog 4 weken duurt :nomouth:

Je kunt de link van die automatische emailtjes aanpassen en ontdekken welke er nog zouden moeten volgen. Als het goed is staat er een cijfertje aan het eind van de link. 1 voor de eerste stap, 2 voor de tweede, etc. Als je dat cijfertje zelf aanpast.. ontdek je wat er nog komt :sunglasses:
I know, dat trucje had ik al ontdekt Stick Out Tongue.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
I know, dat trucje had ik al ontdekt
Over wat voor geautomatiseerde mails hebben jullie het?:rolleyes:
Ik kan hoogstens mijn dealer bellen en naar de levertijd vragen, overigens vernam ik vandaag levering week 11-2020 ipv week 09-2020. Duurt allemaal nog wel een tijd, aan de andere kant alle tijd om tzt onze huidige Polo te verkopen ;)
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Een up...wat een compensatie.

i know.. ik ben al bezig geweest met de rechtsbijstand, maar doordat er geen definitieve leverdatum in het contract staat, kun je niets tegen ze beginnen.

Een andere auto (de Ibiza FR was onze tweede keus) is er niet sneller en je hebt ze er ook niet mee om het contract te ontbinden. Die Polo hebben ze voor het weekend al aan een ander gesleten.

Wat dat betreft ben je volledig overgeleverd aan ze en sta je met de rug tegen de muur.

De Up is voorlopig beter dan de 20 kaar oude Daihatsu Cuore die we nu hebben. Mijn vrouw is zwanger en heeft dringend behoefte aan een comfortabelere en veiligere auto;)

En zolang ze mijn auto niet leveren.. verminder ik de waarde van die van hun:mrgreen:
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 90PK 
Over wat voor geautomatiseerde mails hebben jullie het?:rolleyes:
Ik kan hoogstens mijn dealer bellen en naar de levertijd vragen, overigens vernam ik vandaag levering week 11-2020 ipv week 09-2020. Duurt allemaal nog wel een tijd, aan de andere kant alle tijd om tzt onze huidige Polo te verkopen ;)

Het gaat hier om het “honeymoon” ahummm) project van Volkswagen. Bij elke stap in het leveringsproces zou ik een email moeten krijgen en staat er een countdown tot de leverdatum.

Het gaat hier over mailtjes als:
- we hebben je bestelling ontvangen
- de productie week is bekend
- je auto gaat deze week in productie
- je auto is onderweg naar de dealer
- de dealer heeft je auto ontvangen -> filmpje met sneak peek van de auto
- melding van het kenteken
- we hebben een afspraak ingepland voor aflevering
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 90PK 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Het gaat hier om het “honeymoon” ahummm) project van Volkswagen. Bij elke stap in het leveringsproces zou ik een email moeten krijgen en staat er een countdown tot de leverdatum.

Het gaat hier over mailtjes als:
- we hebben je bestelling ontvangen
- de productie week is bekend
- je auto gaat deze week in productie
- je auto is onderweg naar de dealer
- de dealer heeft je auto ontvangen -> filmpje met sneak peek van de auto
- melding van het kenteken
- we hebben een afspraak ingepland voor aflevering

Denk dat je dat bij een lease niet krijgt. Omdat de leasemaatschappij de eigenaar is.
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Aanvullende vraag enigszins gerelateerd aan levertijd/getekende orders die hier in dit draadje voorbij komen...
Weet iemand hoe lang na tekenen van de order het nog mogelijk is een wijziging op de order door te voeren?
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Ah, ik heb ook voor 16” gekozen (de Torsby’s) en heb dezelfde twijfel gehad.

Als compromis ga ik 17” wintervelgen kiezen en misschien gooi ik daar wel all-weather bandjes onder. Kan ik ze laten zitten als ik ze stiekem mooier zou vindenStick Out Tongue
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 90PK 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!