Levertijd

Zojuist de bevestiging van mijn bestelling ontvangen, verwachte aflevering in week 15 2020 :weary:

Gekozen voor:
Volkswagen Polo 1.5 TSI Highline Business R in Reef Blue

Met de opties:
• R-Line exterieur- en interieurpakket
• Bekleding: R-Line Art Velours/carbon Flag titaanzwart-flint grey
• Achteruitrijcamera
• Proactieve inzittendenbescherming
• Spiegelpakket
• Digitaal instrumentenpaneel
• Motoraanduiding op achterklep laten vervallen
• Telefoon draadloos oplaadbaar
• XDS sperdifferentieel
• Advance pakket
• Licht- en zichtpakket
• Winterpakket
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en HoMi
Zojuist de bevestiging van mijn bestelling ontvangen, verwachte aflevering in week 15 2020 :weary:

Gekozen voor:
Volkswagen Polo 1.5 TSI Highline Business R in Reef Blue

Met de opties:
• R-Line exterieur- en interieurpakket
• Bekleding: R-Line Art Velours/carbon Flag titaanzwart-flint grey
• Achteruitrijcamera
• Proactieve inzittendenbescherming
• Spiegelpakket
• Digitaal instrumentenpaneel
• Motoraanduiding op achterklep laten vervallen
• Telefoon draadloos oplaadbaar
• XDS sperdifferentieel
• Advance pakket
• Licht- en zichtpakket
• Winterpakket

We hebben bijna precies dezelfde bak besteld. Ben benieuwd naar de 1.5!
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Zojuist de bevestiging van mijn bestelling ontvangen, verwachte aflevering in week 15 2020 :weary:
Serieus 27 weken levertijd... nu zit ik met mijn full options Polo 1.0 95pk DSG op week 09-2020, maar het is eigenlijk bizar lang en tóch bestellen wij allemaal dit model auto ;) Zal vast een goede reden voor zijn :mrgreen:. Mooie samengestelde configuratie overigens!
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
We hebben bijna precies dezelfde bak besteld. Ben benieuwd naar de 1.5!
Ja, ben ook erg benieuwd! Er staan er maar 5 op kenteken in Nederland, waarvan 1 onverzekerd (dus rijdt niet rond) en 1 een (denk ik, want afwijkende specs) een testvoertuig.

Serieus 27 weken levertijd... nu zit ik met mijn full options Polo 1.0 95pk DSG op week 09-2020, maar het is eigenlijk bizar lang en tóch bestellen wij allemaal dit model auto ;) Zal vast een goede reden voor zijn :mrgreen:. Mooie samengestelde configuratie overigens!
Thanks, jou configuratie is ook niet mis!

En ja, heb ook niet echt een goede verklaring waarom het juist deze bak gaat worden. Ik heb heel wat auto's op mijn long-list gehad en uiteindelijk de keuze gemaakt tussen wat ik nu besteld heb en een Clio Initiale Paris 1.3(130pk) met alle opties. Had mij zo'n €50p/m gescheeld en dan had ik vorige week de 1e in NL kunnen hebben, maar iets in mij vond de Polo toch een betere keus.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP en Thomas_AW
Nou mijn hoop dat hij eerder dan verwacht binnen komt wordt steeds minder. Tot op heden niks gehoord vanuit de dealer of leasemaatschappij :(


In april besteld verwachte leverdatum nog steeds eerste week van januari. Doet wel een beetje pijn om andere te zien die hem later besteld hebben em eerder krijgen :(
 
Volkwagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 95pk 
Mijn verwachte leverdatum was 03-01-2020 en ik heb vandaag bericht gekregen dat de verwachte leverdatum nu 11-10-2019 is geworden. De wonderen zijn de wereld nog niet uit :blush: Daarbij vind ik dit wel knap gezien de productieweek, volgende week is van mijn auto.... Ik weet niet of de productie nou in Spanje is of in Zuid-Afrika voor mijn auto dus dat vind ik allemaal knap productie en levering zo snel!

3-9-2019: Bericht gehad van wijziging verwachte afleverdatum naar 11-10-2019 (zie hierboven)
11-9-2019: Bericht ontvangen dat productie is gestart
9-10-2019 (gisteren): Gebeld naar de dealer met de vraag wat de status is aangezien zij hadden verwacht de auto rond 11-10 te kunnen leveren. Krijg ik als antwoord: "Hij is in week 37 in productie gegaan en het is nu week 41 dus daar moet je nog zeker wel 2 weken transport bij op tellen en daarna nog een weekje rijklaar maken maar, dat is alleen als alles op rolletjes loopt, anders kun je daar nog wat weekjes bij op tellen".

Euhhh ....:rolleyes: Zij sturen een bericht met een verwachtte afleverdatum en dan bel ik en lijkt het alsof ik wel de gek ben:unamused: nou dan gaan we maar weer wachten nog een maand of twee:confused:
 
Polo  Highline Business R  1.0 TSI 95Pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!