Laten inbouwen OEM LED koplampen Polo AW

Inruilen voor een andere Polo ga ik toch niet doen, voor die R-Line die ik gedeeld had, moest ik dan 9.000 euro bij leggen, dat vind ik dan ook weer zonde van het geld.
Ben verder erg tevreden met mijn huidige Polo, alleen wil ik nog goed werkende en mooie LED koplampen erin hebben.
Ja, de inbouw plus aanschaf van de OEM koplampen kost ook aardig wat, maar dan is mijn Polo zoals ik hem wil hebben en zo goed als af.
Daarnaast is mijn Polo gechiptuned en heb ik nog wat andere dingen veranderd en die zou ik bij inruil ook teniet doen.

Heb nog even gevraagd bij VAGshop.nl hoe het zit met de BCM en bij VASTechnics.nl een offerte opgevraagd, als het allemaal duidelijk en zeker is, dan ga ik het laten doen.
Mogelijk nog even sparen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Veel meer licht en verder, ik heb nu mijn H7 halogeen koplampen er weer in met LED lampen erin, maar mis het licht van de LED koplampen met lenzen.
Het is feller, mooier en beter licht.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Robintje47
Nou het gaat dan toch eindelijk gebeuren, OEM LED koplampen, ze worden aanstaande vrijdag geinstalleerd.
Onderstaande zijn het geworden, de GTI koplampen met de rode streep erin.

1143499-2.jpg

Daarnaast wil ik ook de GTI gril laten instaleren, maar weet iemand of de letters GTI makkelijk te verwijderen zijn?

1131615-2.jpg
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Als jij er blij mee bent is het goed toch. Zelf niet zo'n fan van een niet-gti met gti front. Wat voor voorbumper heb je?
Een gewone, niet een R-Line of GTI, past die gril dan überhaupt wel en kan je de letters GTI uit de grille verwijderen?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
even tussendoor: is het ook al mogelijk om led lampen van een polo aw in te bouwen in een polo aw met alleen adapter stekkers? of moet alles vervangen worden?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
even tussendoor: is het ook al mogelijk om led lampen van een polo aw in te bouwen in een polo aw met alleen adapter stekkers? of moet alles vervangen worden?
LED koplampen met modules, hoogteregelingset en coding is geloof ik allemaal nodig.
Je kan iig niet alleen de LED koplampen inpluggen en klaar is Kees.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
LED koplampen met modules, hoogteregelingset en coding is geloof ik allemaal nodig.
Je kan iig niet alleen de LED koplampen inpluggen en klaar is Kees.
Ik meen dat je bij de polo 6r een adapterstekker er tussen zet en xenonled/led lampen en wat codeert en klaar is kees

maar men zou dat toch ook voor de aw kunnen maken? of bekijk ik het nu te simpel
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Daarnaast wil ik ook de GTI gril laten instaleren, maar weet iemand of de letters GTI makkelijk te verwijderen zijn?
Dit logo is los te koop dus deze moet ook te verwijderen zijn. Zo te zien zitten aan de achterzijde een 4-tal clips

1669042489405.png
1669042561418.png


Edit: Ik zie nu net dat het logo op een zogenaamde houder zit (nummer 7). Deze kun je losschroeven (nummer 8)

1669042852815.png
 
Volkswagen  Volkswagen Polo - 9N10D4 (Basic) 2003  1.2i - 12v (AZQ) 
  • Geweldig
Waarderingen: Juno Leloup
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!