Laten inbouwen OEM LED koplampen Polo AW

Ik meen dat je bij de polo 6r een adapterstekker er tussen zet en xenonled/led lampen en wat codeert en klaar is kees

maar men zou dat toch ook voor de aw kunnen maken? of bekijk ik het nu te simpel
Werkt iig bij de Polo AW helemaal anders, met een balast unit of zoiets achterin en een hoogteregeling set die de lampen automatisch afstelt op de juiste hoogte.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Dit logo is los te koop dus deze moet ook te verwijderen zijn. Zo te zien zitten aan de achterzijde een 4-tal clips

1669042489405.png
1669042561418.png


Edit: Ik zie nu net dat het logo op een zogenaamde houder zit (nummer 7). Deze kun je losschroeven (nummer 8)

1669042852815.png
Super bedankt voor deze info, heb je misschien voor mij de artikcodes voor nummer 6 en 7 in dat plaatje?
Wel apart dat het R-Line logo anders vast zit als het GTI logo, voor het R-Line heb je dus het onderdeel met nummer 7 nodig?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Super bedankt voor deze info, heb je misschien voor mij de artikcodes voor nummer 6 en 7 in dat plaatje?
Wel apart dat het R-Line logo anders vast zit als het GTI logo, voor het R-Line heb je dus het onderdeel met nummer 7 nodig?

Het R-Line logo (nummer 6: 5K0853688A) maakt gebruik van de houder (nummer 7: 2G0853957A) Het GTI logo wordt op de grille vastgeklikt en het R-Line logo wordt vastgeplakt met dubbelzijdige tape.


1669105084916.png
 
Volkswagen  Volkswagen Polo - 9N30V4 (Trend) 2008  1.2i - 6v (BBM) 
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup
Het R-Line logo (nummer 6: 5K0853688A) maakt gebruik van de houder (nummer 7: 2G0853957A) Het GTI logo wordt op de grille vastgeklikt en het R-Line logo wordt vastgeplakt met dubbelzijdige tape.


1669105084916.png

Heb jij of iemand anders een idee waar ik deze voor een mooie/normale prijs kan kopen?
Kan hem zo 1 2 3 niet vinden bij een webshop in NL... :confused:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Heatsink en Juno Leloup
Houder:

Badge:

Die was ik toevallig al aan het bestellen via AHW Shop.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Yessss, eindelijk OEM GTI LED koplampen en grille! :cool: Big Grin

Wel heb ik nog een vraag aan jullie, wat voor lichtbeeld hebben jullie met OEM LED koplampen op de muur?
Ik had namelijk met mijn aftermarket LED koplampen duidelijke matrix lijnen op de muur, bij deze is het wazig geen harde lijn.

IMG_7794.jpg

IMG_7795.jpg

IMG_7796.jpg
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_ en Shaan
Overigens staat je rechterlicht veel hoger afgesteld dan de linker. De lage/hoge gedeeltes van links en rechts horen op dezelfde hoogte te staan.
Dus niet dat het hoge gedeelte van de linker lamp overloopt in het lage gedeelte van de rechter lamp, zoals het nu is.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Overigens staat je rechterlicht veel hoger afgesteld dan de linker. De lage/hoge gedeeltes van links en rechts horen op dezelfde hoogte te staan.
Dus niet dat het hoge gedeelte van de linker lamp overloopt in het lage gedeelte van de rechter lamp, zoals het nu is.
Ga ze ook nog even laten afstellen bij de VW dealer, weet ik zeker dat ze goed staan.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
Is ook ergens hier een topic over dat de standaard afstelling van de led lampen te laag zit, die zetten de meeste zelf iets hoger dan origineel. Weet niet precies hoe de dealer afstelt, maar die van mij stonden erg laag en met een paar draaitjes aan de juiste schroef stonden ze mooi (y)

Die kan ik mij inderdaad ook herinneren, ik ga even zoeken.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Deze, weet iemand welke van de twee, met de binnenste bedoelt men dan de rechter op deze foto, ja toch?
Lijkt mij wel, maar wil het even zeker weten.

 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!