joosspekloos

Bekend lid
29 maart 2019
1,961
2
1,346
118
Eindhoven
Land
Netherlands

Volkswagen  Polo 6C  105pk 

Juno Leloup

Premium lid
23 december 2015
602
443
100
43
Land
Netherlands
Inruilen voor een andere Polo ga ik toch niet doen, voor die R-Line die ik gedeeld had, moest ik dan 9.000 euro bij leggen, dat vind ik dan ook weer zonde van het geld.
Ben verder erg tevreden met mijn huidige Polo, alleen wil ik nog goed werkende en mooie LED koplampen erin hebben.
Ja, de inbouw plus aanschaf van de OEM koplampen kost ook aardig wat, maar dan is mijn Polo zoals ik hem wil hebben en zo goed als af.
Daarnaast is mijn Polo gechiptuned en heb ik nog wat andere dingen veranderd en die zou ik bij inruil ook teniet doen.

Heb nog even gevraagd bij VAGshop.nl hoe het zit met de BCM en bij VASTechnics.nl een offerte opgevraagd, als het allemaal duidelijk en zeker is, dan ga ik het laten doen.
Mogelijk nog even sparen.

Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
25 augustus 2021
15
0
6
Land
Netherlands
Weet iemand hoe het licht beeld is van de Ledlampen vs Hallogeen? Ik zit er namelijk ook over te twijfelen, maar dan zou ik duizenden euro's uit moeten geven puur voor de look..

Volkswagen  Polo AW  1.0 95PK 

6CRline

Actief lid
21 december 2020
168
93
44
Noord NL
Land
Netherlands
Weet iemand hoe het licht beeld is van de Ledlampen vs Hallogeen? Ik zit er namelijk ook over te twijfelen, maar dan zou ik duizenden euro's uit moeten geven puur voor de look..
Lichtbeeld van halogeen is aan altijd rechts hoger afgesneden. Bij de oem koplampen van de AW is het lichtbeeld vrijwel recht

Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 

Juno Leloup

Premium lid
23 december 2015
602
443
100
43
Land
Netherlands
Veel meer licht en verder, ik heb nu mijn H7 halogeen koplampen er weer in met LED lampen erin, maar mis het licht van de LED koplampen met lenzen.
Het is feller, mooier en beter licht.

Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Robintje47