Laten inbouwen OEM LED koplampen Polo AW

Juno Leloup

Premium lid
669
482
103
Ik denk dat ik uiteindelijk toch OEM LED koplampen wil laten in bouwen, het blijft aan mij knagen dat ik mijn lampen niet netjes en zoals het hoort naar beneden kan afstellen.
Ook heb ik het graag goed in orde en werkt OEM uiteindelijk het beste.

Nu de vraag, wat heb ik allemaal nodig, waar kan ik het kopen en wie kan het inbouwen?
Hopelijk weten jullie waar ik het voor een schappelijke prijs kan laten doen.

Alvast bedankt voor jullie info en hulp! (y)
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Oem is het wel het beste ja.
Het heeft je wel veel geld gekost volgens mij je lampen avontuur. Ze zijn wel heel gaaf die niet-oem lampen.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Oem is het wel het beste ja.
Het heeft je wel veel geld gekost volgens mij je lampen avontuur. Ze zijn wel heel gaaf die niet-oem lampen.
Heeft zeker wat gekost, helaas...
De huidige lampen zijn ook wel ok en blijven er voorlopig er ook nog wel in zitten.
Het blijft alleen aan mij knagen dat ik toch 's nachts wat overlast geef aan andere weggebruikers en dat ik ze niet verder naar beneden af kan stellen.
Achteraf had ik meteen voor OEM moeten gaan, maar ja, dat is achteraf. :(Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
staan ze nu op je de juiste stand afgesteld voor apk je dimlicht? dan zou ik het zo laten, tenzij je natuurlijk geld te veel hebt ;) :cool:
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
staan ze nu op je de juiste stand afgesteld voor apk je dimlicht? dan zou ik het zo laten, tenzij je natuurlijk geld te veel hebt ;) :cool:
Volgens de VW dealer/garage wel, maar reed laatst in het donker naar huis en er seinde toch een auto naar mij, was maar één auto, maar toch.
Dat is het issue eigenlijk niet zo, ik wil gewoon goed licht hebben, die ook bij zwaardere belasting naar beneden gesteld kan worden en wil ook dat het allemaal goed zit volgens de regelgeving, dat is nu niet het geval.
DRL dimt ook niet bij voeren dimlicht.
Met OEM zal dat allemaal goedkomen en dan weet ik zeker dat ik niemand tot last ben en geen issues meer heb.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
ah zo dan begrijp ik het wel. jammer natuurlijk dat het je tot nu toe al redelijk wat geld gekost heeft.
ivm de lichten aanpassen bij zwaarder beladen (voor het aantal keren je zo gaat rijden). hoeveel van de mensen die dit manueel kunnen binnenin doen dit ook effectief laat staan dat ze er van bewust zijn dat men het zou moeten doen.

hangt er voor uzelf nu van af voor welk bedrag je nu aan OEM lichten, hoogteregelingen zo kan geraken.

ik heb het mij nog geen sec beklaagd dat ik het volledige LED Pakket aangevinkt had op mijn optie lijstje bij de bestelling, wel voordien lang getwijfeld ivm de meerkost natuurlijk maar oho wat ben ik nun tevreden.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Wat @Marc Vuylsteke al een soort van meld.
Indien je oem led monteer moet je eigelijk ook automatische hoogte regeling sensoren plaatsen.
Vooral omdat je het aan de belading wilt aanpassen.
Anders heeft het net zo veel zin als deze lampen
Dat weet ik en ik wil het dan gewoon hebben zoals het af fabriek zou werken en geïnstalleerd is.
Wil hier inventariseren wat er allemaal nodig is en waar ik het voor een schappelijke prijs kan laten inbouwen en inleren.
Kan ik daarmee de hardware gaan kopen en dan ter zijner tijd ergens laten inbouwen, heeft allemaal geen haast.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Set VW Polo AW 2G Full Led headlights incl modules
€ 550.00

@Scotty-Polo1973
What does he need to retrofit original Led units?
You will need 2 new headlamps,headlamp adapters,looms,Auto Levelling,Module 55,coding!!!!
 
VW  AW  1.0 TSI 115psi 
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup
Hahaha, zat even te zoeken met Google en op Markplaats naar LED koplampen, maar volgens mij zijn die bedrijfjes allemaal geen zuivere soep.
Prestige Parts, Renoir Parts, Royal Car Parts en Necoparts op Marktplaats, ze hebben ook allemaal dezelfde website...
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Hahaha, zat even te zoeken met Google en op Markplaats naar LED koplampen, maar volgens mij zijn die bedrijfjes allemaal geen zuivere soep.
Prestige Parts, Renoir Parts, Royal Car Parts en Necoparts op Marktplaats, ze hebben ook allemaal dezelfde website...
Ik had je een link gestuurd.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ik had je een link gestuurd.
Klopt, maar ik wil GTI koplampen met de rode lijn in de koplampen.
Is die van een bekende van jou of had je die ook gewoon gezocht op Marktplaats, wel goedkoper prijs voor alles bij elkaar.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
beste

Er is al heel wat geschreven over Ledkoplampen vervangen
Zie het zoeksysteem
En ze worden heel erg veel gejat Staan ook in de topic
En meestal zijn ze ook gestolen
Uiteraard niet allemaal maar wel veel

Gr Ron
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
Klopt, maar ik wil GTI koplampen met de rode lijn in de koplampen.
Is die van een bekende van jou of had je die ook gewoon gezocht op Marktplaats, wel goedkoper prijs voor alles bij elkaar.
Nee ken de verkoper niet. Maar je kan altijd kijken. Zou zelf geen gti nemen als je geen gti hebt. Maar is persoonlijke smaak natuurlijk.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Heeft zeker wat gekost, helaas...
De huidige lampen zijn ook wel ok en blijven er voorlopig er ook nog wel in zitten.
Het blijft alleen aan mij knagen dat ik toch 's nachts wat overlast geef aan andere weggebruikers en dat ik ze niet verder naar beneden af kan stellen.
Achteraf had ik meteen voor OEM moeten gaan, maar ja, dat is achteraf. :(Stick Out Tongue
En ondertussen maar polo liefhebbers gedag seinen terwijl je denkt dat jij ze verblind
 
volkswagen  Polo 6c  1.0 mpi 55kw 
  • Haha
Waarderingen: Juno Leloup
Weet iemand een bedrijf of een persoon die het in zou kunnen bouwen voor een schappelijke prijs, als ik eenmaal zelf alle onderdelen gekocht heb?
Wat zou het inbouwen ongeveer moeten kosten eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!