Lampen vervangen door LED

Ik heb de originele adapters beetje plat geslagen en gebogen ik moet de adapters voor led nog binnen krijgen. Maar ziet er prima uit moet alleen beetje afgesteld worden.
 

Bijlagen

  • 4019D3FA-E97A-4BD5-92AD-2522C5E5191A.jpeg
    4019D3FA-E97A-4BD5-92AD-2522C5E5191A.jpeg
    978.1 KB · Weergaven: 72
  • 2307A01E-9480-431C-8FD5-9BB55818829E.jpeg
    2307A01E-9480-431C-8FD5-9BB55818829E.jpeg
    1.1 MB · Weergaven: 71
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  X  X 
Welke heb jij hiervoor gebruikt? Ik zie veel verschillende!
Ik heb hier https://www.topledverlichting.nl/we...di-mercedes-vw-bmw-saab-led-adapters-set.html een setje besteld. Paste prima om de dimlichten leds, maar niet om de Ali liedjes.
Ik heb de originele adapters beetje plat geslagen en gebogen ik moet de adapters voor led nog binnen krijgen. Maar ziet er prima uit moet alleen beetje afgesteld worden.
Ik kreeg de lampen niet goed afgesteld. Veel strooi licht. Van de week nog eens een poging wagen.
 
Ik heb hier https://www.topledverlichting.nl/we...di-mercedes-vw-bmw-saab-led-adapters-set.html een setje besteld. Paste prima om de dimlichten leds, maar niet om de Ali liedjes.

Ik kreeg de lampen niet goed afgesteld. Veel strooi licht. Van de week nog eens een poging wagen.

Hoe heb je ze gemonteerd dan ? Inmiddels heb ik ook mijn F2 setje binnen, was ook even gepuzzel met het monteren maar uiteindelijk is het gelukt. Ik heb de zelfde adapters als die jij hebt gebruikt, let wel op ze kunnen er maar op 1 manier in. Tip is om eerst de adapter met de fitting van de lamp in de behuizing te monteren en dan de lamp erin te drukken. De lamp moet als het goed is gewoon verticaal gemonteerd worden.

Deze mistlampen heb ik. Superfel!
€ 12,52 31% Off | 2xExtremely Heldere H8 H11 H10 9145 HB3 9005 HB4 9006 H16 PSX24W 2504 H7 LED Fog Light Bulb Lamp 6000k Wit/3000 k Goudgeel

Ben je met deze mistlampen ook door de APK gekomen ? Gezien dit de COB leds zijn die voor een verkeerd lichtbeeld kunnen zorgen ?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI > 115PK powered by Vagtechniek 
Ik heb vandaag de ledjes gemonteerd met de juiste adapters. Ze bevallen goed ook de groot licht.
Ik moet ze nog alleen beetje afstellen.

@Panda6R @Agaam Thanks!!

Is dit een kwestie van de lampjes draaien of is hier iets anders aan de hand?
 

Bijlagen

  • Led verlichting.jpeg
    Led verlichting.jpeg
    77.3 KB · Weergaven: 80
  • Led verlichting.jpeg
    Led verlichting.jpeg
    61.2 KB · Weergaven: 78
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
Plaats de auto eens zon 10-20 mtr van de muur en post dan nog eens een foto ? Volgens mij is het lichtbeeld prima zo, links schijnt sowieso meer naar beneden zodat tegenliggers niet verblind worden.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI > 115PK powered by Vagtechniek 
Ik heb zojuist deze setjes besteld omdat ik niet een maand kan wachten.

Dim

Stads

Dit zijn de setjes die de klantenservice medewerker van xenonodijk mij adviseert te gebruiken zonder dat ik ook iets hoef aan te passen (plug and play).

Kans van slagen?
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!