Lampen vervangen door LED

Dank Pigeon. Gelukkig is het allemaal gelukt.
Wel 1 vraagje. 1 van de spiegellampjes is iets te kort. Stroom krijgt die wel maar hij zit niet stevig vast. Elke keer als ik m terugclick, draait die op zn rug>>minimaal licht. De onderkant is zwaarder dan de led zijde (wet van de zwaartekracht).
Ik heb de verkoper al benaderd maar kan ikzelf ondertussen iets doen?
Linker en rechter lampje swappen of de led horizontaal zelf omdraaien
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Linker en rechter lampje swappen of de led horizontaal zelf omdraaien
Linker en rechter swappen al getest, led draait nog steeds naar boven ( de kortere led dan).
Horizontaal zelf omdraaien?? Kan je uitleggen? De led lamp zit al in de houder maar draait om als ik de houder weer in het gat doe (of als ik “mazzel” heb pas bij dicht klappen zonnekap/scherm.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90pk Bluemotion with a touch of VAG techniek 
Heb deze er nu inzitten Link H7 AUXITO, Perfect geen foutmelding op dashboard, ook zeker niet verblinding tegenliggers.
maar heb ook Link H8 VANSSI, maar die geven dus wel foutmelding op dashboard, tenminste bij mijn Aw polo.
20191210_173722.jpgIMG-20191207-WA0001.jpeg
20191211_125850.jpg20191211_125725.jpg
Heb jij een foto van hoe het er vanuit de binnenkant uitziet? Zit gewoon de afdekdop op de lamp? Geen last van warmte of het smelten van onderdelen wat je weleens hoort?!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Comfortline Business + Active Info Display 
Wellicht een hele stomme vraag, maar betreffende de H7 en H8 leds: Is dit "plug en play" bij de 6R H7 koplamp en de mistlamp? Of moet ik met draadjes in de weer?
Plug & play. Voor h7 led heb je wel een adaptertje nodig, kan je eventueel een linkje sturen. De h8 passen zo. Is beide plug &'play naast de adapter dan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Heb jij een foto van hoe het er vanuit de binnenkant uitziet? Zit gewoon de afdekdop op de lamp? Geen last van warmte of het smelten van onderdelen wat je weleens hoort?!
@Ferdi Nou die bevielen niet zo goed, werd te warm met de kap erop en gaf naar bepaalde tijd storing.
heb nu weer ander merk in bestelling, kijken of die beter zijn. Novsight Mini h7
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
Nieuw (auxito h7 led) ten opzichte van oud (gewone halogeen h7 van ~8 euro)
IMG_20200118_204223.jpg

Voorderest niet veel duidelijke foto's gemaakt, ik vind het zelf zeker wel de moeite waard.
Vrij eenvoudig af te stellen en strooilicht is gelukkig vrijwel niet aanwezig.

Heeft iemand toevallig een linkje naar werkende stadslicht leds? Mag ook een Nederlandse webshop zijn!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Let op met strooilicht. Ik ga voglende maand bij Odijk een set H7R Xenon halen. Dit is om strooilixht tegen te gaan.
Ja heb ik op gelet, maar heb een test van deze lampen gezien en komen goed uit de bus, zal eventjes kijken of ik het filmpje voor je kan vinden, en och ja mooie aanbieding
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Stomme vraag misschien, maar ik zie overal grote en kleine disclaimers dat al die aftermarket LED en XENON verlichting niet op de openbare weg mag. Dat risico nemen jullie op de koop toe?

Het mag gewoon zolang je verlichting maar aan de regels voldoet, of dat nou LED of Xenon is, aftermarket of niet, maakt niet uit.

Nieuw (auxito h7 led) ten opzichte van oud (gewone halogeen h7 van ~8 euro)


Voorderest niet veel duidelijke foto's gemaakt, ik vind het zelf zeker wel de moeite waard.
Vrij eenvoudig af te stellen en strooilicht is gelukkig vrijwel niet aanwezig.

Heeft iemand toevallig een linkje naar werkende stadslicht leds? Mag ook een Nederlandse webshop zijn!

Waar heb je die gekocht? Link aub Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Agaam
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!