Lampen vervangen door LED

Voor je h8 kan je beter deze bestellen:
H8 35W - PGJ19-1
Mistlicht
€ 10,84 per 2.
Link
Oke super ga ik die ook even bestellen, bedankt

@Agaam kan je van koplamp maken als het niet te veel gevraagd is. Ik vraag me namelijk af of ze blauw achtig zijn of echt puur wit. Bedankt man
Maak morgen even foto, maar ze zijn echt helemaal wit en niet blauw achtig.
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
Heb deze er nu inzitten Link H7 AUXITO, Perfect geen foutmelding op dashboard, ook zeker niet verblinding tegenliggers.
maar heb ook Link H8 VANSSI, maar die geven dus wel foutmelding op dashboard, tenminste bij mijn Aw polo.
20191210_173722.jpgIMG-20191207-WA0001.jpeg
20191211_125850.jpg20191211_125725.jpg
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
  • Leuk
Waarderingen: aeonius
Heb deze er nu inzitten Link H7 AUXITO, Perfect geen foutmelding op dashboard, ook zeker niet verblinding tegenliggers.
maar heb ook Link H8 VANSSI, maar die geven dus wel foutmelding op dashboard, tenminste bij mijn Aw polo.
20191210_173722.jpgIMG-20191207-WA0001.jpeg
20191211_125850.jpg20191211_125725.jpg
Heb vandaag eindelijk wat lampjes gemonteerd. Grappig genoeg doet de mistlamp die bij jou een foutmelding geeft het bij mij zonder problemen.

Morgen als ik wat meer tijd heb zal ik de OP aanpassen met mijn bevindingen en wat foto's plaatsen. De knipperlichten en drl die ik besteld had doen 't ook zonder issue, evenals het stadslicht. De H7's kon ik helaas niet monteren zonder adaptor, deze is zojuist besteld (hier in Nederland, dus overmorgen binnen).
 
[...]
@aeonius welke adaptors heb je besteld dan ga ik ook bestellen. Agaam heeft als het goed is andere mistlampen besteld dan dat jij hebt besteld
Ben ook wel benieuwd naar jouw fotosBewerk
Ik heb deze besteld. Moet nog wel even testen of ze passen. En eerlijk gezegd heb ik niet exact gekeken naar Agaam's mistlampen, alleen de doos bekeken en dat leek exact de zelfde te zijn als die van mij... Foto's volgen!
 
Heb vandaag eindelijk wat lampjes gemonteerd. Grappig genoeg doet de mistlamp die bij jou een foutmelding geeft het bij mij zonder problemen.

Morgen als ik wat meer tijd heb zal ik de OP aanpassen met mijn bevindingen en wat foto's plaatsen. De knipperlichten en drl die ik besteld had doen 't ook zonder issue, evenals het stadslicht. De H7's kon ik helaas niet monteren zonder adaptor, deze is zojuist besteld (hier in Nederland, dus overmorgen binnen).
Oke ben heel benieuwd naar je bevindingen verder, de h7 kon er bij mij wel in maar ging heel moeilijk, en toch ook benieuwd naar het groot licht heb ik problemen mee.
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
Ik ben er dus achtergekomen dat grootlicht een aparte lamp is. Sommige hebben dit in de dimlicht. Maar bij mij dus niet.
welke lamp hebben jullie besteld hiervoor?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
Ik ben er dus achtergekomen dat grootlicht een aparte lamp is. Sommige hebben dit in de dimlicht. Maar bij mij dus niet.
welke lamp hebben jullie besteld hiervoor?
@Issam Ja dat probleem heb ik dus ook, maar ben er mee bezig hem te draaien niet recht maar kwart slag draaien. En lijkt beter te gaan.
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
@aeonius
Nou ik heb probleem met mijn Grootlicht die schijnt niet ver weg, maar schijnt naar beneden heel vreemd, dimlicht schijnt verder weg en wel goed, hoe heb jij je lampen erin?, dikke kant naar beneden of naar boven?.
De H7's kan ik nog niet monteren doordat ik geen adapter heb om de lampen mee vast te zetten. Komen morgen binnen als het goed is.

Ik ben er dus achtergekomen dat grootlicht een aparte lamp is. Sommige hebben dit in de dimlicht. Maar bij mij dus niet.
welke lamp hebben jullie besteld hiervoor?
Twee sets H7 dus.

Groot en dimlicht is beide H7 voor de 6C, 6r heeft H4 (welke gecombineerd groot en dimlicht is). Dan zul je dus 2x een setje H7's moeten bestellen.
Nee dat klopt niet de 6R kunnen ook de H7 koplampen hebben.
Beste wat je kunt doen is de lampunit demonteren (twee schroefjes maar) en eens goed te kijken wat er allemaal in zit.
 
heeft een van jullie ook oranje knipperlichten welke werken zonder storing :) ?
kan kan ik dat eeeeeeeeeeindelijk upgraden bij de polo, die halogeen knippers zijn echt een ergernis voor mij haha.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
De H7's kan ik nog niet monteren doordat ik geen adapter heb om de lampen mee vast te zetten. Komen morgen binnen als het goed is.


Twee sets H7 dus.



Beste wat je kunt doen is de lampunit demonteren (twee schroefjes maar) en eens goed te kijken wat er allemaal in zit.

Tipje: je hoeft de lampen niet te demonteren, achterop de lampunit zit een sticker waarop staat welke lampen erin zitten (tenminste bij de originele Valeo of Hella lampen).
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
@aeonius vraagje heb jij je H7 lampen er al in? ben namelijk benieuwd naar je grootlicht hoe je die er in hebt, en of ze goed en ver weg scheinen, ben er vandaag weer mee bezig geweest en krijg ze niet goed.
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!