Lampen vervangen door LED

Mooi he? Vind echt groot verschil.
Wat betreft je kentekenverlichting, bij mij gaf hij geen foutmelding. Maar heb de 6r.
Als je kentekenverlichting led wilt zijn daar ook nog alternatieven voor.
Eerst even 5 euro van de prijs afzeiken op Ali, dan ergens een twee lampjes scoren die het wel doen. ;)

Ben wel erg blij met het resultaat! Nogmaals bedankt voor je tip.
 
Mooi he? Vind echt groot verschil.
Wat betreft je kentekenverlichting, bij mij gaf hij geen foutmelding. Maar heb de 6r.
Als je kentekenverlichting led wilt zijn daar ook nog alternatieven voor.
Er zitten cancellers bij mijn set voor dit probleem. Echter heb ik geen foutmelding.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ja jij hebt wss apart kentekenverlichting gekocht, miss wat voor @aeonius

Maar bij mij kon ik het halogeenlampje van de orginele wisselen met die voor LED (deze zat bij t setje), dit werkt bij mij zonder error.
Ik heb die hele set gekocht, terug in de topic stuur ik een link ervan. De gehele set bevatte voor mij ook 2 cancellers voor de kentekenverlichting, een soort verlengstukje. Een vriend van mij ontving deze niet en ontving ook geen lampjes voor binnenverlichting achter... ander soort pakketje misschien?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Roon
@Jay511, ik heb de lampjes besteld die @Roon linkte. In het pakje zat een aantal zakjes met LEDjes in een grotere zak tussen twee stukjes foam. Geen cancellers... maar goed, het maakt niets uit. 16 euro is nog steeds een koopje voor de gehele interieurverlichting!

IMG_20191207_003419.jpg
Precies die heb ik ook, begin me dan af te vragen waar die cancellers vandaan komen gezien ze in dezelfde verpakking zaten (en ik eigenlijk alleen die lampjes gemonteerd heb en de oude lampjes in dit bakje heb gedaan).

Het is wel heel gaaf. Geeft echt een luxe uitstraling en ik geniet er gewoon van dat het dimt als je de auto sluit!!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Precies die heb ik ook, begin me dan af te vragen waar die cancellers vandaan komen gezien ze in dezelfde verpakking zaten (en ik eigenlijk alleen die lampjes gemonteerd heb en de oude lampjes in dit bakje heb gedaan).

Het is wel heel gaaf. Geeft echt een luxe uitstraling en ik geniet er gewoon van dat het dimt als je de auto sluit!!
Die Chinezen staan niet bekend om hun kwalitatief geweldige producten... Die cancellers zaten waarschijnlijk gewoon in jouw doosje, maar niet meer in die van mij. Vergeten, vervallen of gewoon pech...

En ja, absoluut gaaf, dat dimmen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
@aeonius ziet er netjes uit, binnenverlichting heb. Ik ook een tijdje al. Ik had het over de koplamp verlichting. Is goed thanks hou me op de hoogte.

ik kreeg ook wen storing wbt de kentekenverlichting. Ik heb een andere besteld ik laat weten als deze geen foutmelding geeft.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
  • Leuk
Waarderingen: aeonius
Hallo,

Is het gelukt met de verlichting in de koplamp ? Ik twijfel nog tussen de set van jou en de F2: link.

Geen extra weerstanden of modules (canbus) bijbesteld?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI > 115PK powered by Vagtechniek 
Heb deze er nu inzitten Link H7 AUXITO, Perfect geen foutmelding op dashboard, ook zeker niet verblinding tegenliggers.
maar heb ook Link H8 VANSSI, maar die geven dus wel foutmelding op dashboard, tenminste bij mijn Aw polo.
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!